کد خبر: 990961
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس:
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» در سال آینده خبر داد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش مهر، علی‌محمد نائینی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» در سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در سطح ملی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام می‌شود. وی اظهار کرد: از همه ناشران، پژوهشگران، محققان و نویسندگان و مراکز علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس دعوت می‌کنیم تا در این رویداد مهم علمی و فرهنگی مشارکت جدی داشته باشند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به موضوعات «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد علمی و فرهنگی می‌توانند در حوزه‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی شرکت کنند. وی متذکر شد: ذکر این نکته مهم است که آثار ارسالی باید از معیار‌های پژوهشی برخوردار باشند و طی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ منتشر شده باشند. همچنین در حال حاضر کتاب‌های پژوهشی مدنظر است و مقالات و پایان‌نامه‌ها در این دوره پذیرفته نخواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار