کد خبر: 990682
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
محمد مصلایی پور در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک در قاره اروپا قضاوت خواهد کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور با تأیید این خبر گفت: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور داور درجه S ۱ و المپیکی کشورمان برای قضاوت در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا که از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است، دعوت رسمی بعمل آورده است.

فروتن افزود: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مراحل مختلفی را درنظر گرفته است که رقابت‌های گزینشی قاره‌ای برای داوران آن قاره نیز یکی از این مسابقات می‌باشد، اما حضور داور المپیکی کشورمان در رقابت‌های گزینشی اروپا، نشان از توانمندی‌های داوران ایرانی به جهت قضاوت در رقابت‌های المپیک می‌باشد.

رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا روز‌های ۲۶ اسفند سال جاری تا ۳ فروردین ماه سال ۹۹ در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

محمد مصلایی پور، سعید عباسی، نیما صادقی و مهدی بشیری چهار داور درجه S ۱ کشورمان هستند که می‌بایست در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که روز‌های ۲۹ بهمن تا ۴ اسفندماه در شهر دهلی نو کشور کشور هند برگزار می‌شود، قضاوت کنند؛ و این داوران کشورمان عصر فردا (شنبه) راهی کشور هند می‌شوند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار