کد خبر: 990410
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
دراتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:
مدرس اتاق ایران گفت: نقطه تعالی بازاریابی، برندینگ است و درحقیقت، هدف بازاریابی برندینگ بوده، شرایط تحریم نیز برای شرکت‌هایی که قصد برند شدن دارند، یک فرصت است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مازیار قاسم زاده، مدرس دانشگاه و مشاورمدیریت بازاریابی و فروش در این کارگاه تصریح کرد: 80 درصد کالاهای ایرانی از نظر ماهیت یکسان هستند وازنوع بسته بندی ضعیف هستند و برای اینکه بتوانیم در این بازار جایگاهی بیابیم، باید الزاما دیده شویم؛ زیرا تبلیغات امری تعاملی است.

این مدرس اتاق ایران، برند را فرایند کاشت، داشت و برداشت ارزش‌های مادی و معنوی دانست و تصریح کرد: مدیریت برند فرایند انتخاب، ایجاد، تقویت و حفظ برند برای ادامه ارتباط، تشخیص، تمیز، ترجیح، وفاداری و ایجاد ارزش ویژه است.

قاسم زاده ضمن اشاره بر اهمیت تبلیغات در کسب و کارها، بر ضرورت توجه به انتخاب رنگ مناسب در کالا و بسته بندی آن تاکید نمود.

وی در تعریف بازاریابی گفت: بازاریابی رفع نیاز همراه با ایجاد نیاز بوده؛ ولی بازاریابی نوین به معنای ایجاد ارزش بوده و ارزش نیز میزان مقبولیت و کسب رفاه بیش‌تر برای مشتری است. 

مشاور مدیریت بازاریابی و فروش، دنیای نوین بازاریابی را دنیای مسئولیت پذیری دانست و افزود: تبلیغات باید جرقه‌ای برای یادآوری برند باشد و لازم است در تبلیغات در ابتدا اثربخش و سپس ثمربخش باشیم.

قاسم زاده بسته بندی را نقطه عطف تبلیغات دانست و تاکید کرد: بسته بندی از دیدگاه فروشنده، عامل محافظت از کالا و از نظر علم بازاریابی دارای جنبه ارتباطی و اثربخشی است.

شایان ذکر است که این کارگاه آموزشی طی 2 روز و به همت مرکز توسعه سرمایه انسانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر