کد خبر: 990334
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
در پایان هفته اول لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد
در پایان هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان مقابل العین با ۴ گل پیروز شد و پرسپولیس ۲ بر صفر به الدحیل باخت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پرسپولیس و سپاهان دیشب در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان‌شان رفتند. در بازی‌های گروه C، پرسپولیس در دوحه میزبان الدحیل بود، تیم متمول قطری که برای موفقیت در فصل جدید لیگ قهرمانان مانژوکیچ مهاجم کروات یونتووس را به خدمت گرفته است. مسابقه با بازی تهاجمی قطری‌ها آغاز شد و الدحیل که در خانه به دنبال برد بود، توانست در دقیقه ۵ به گل برسد. معز علی مهاجم تیم ملی فوتبال قطر توانست روی اشتباه خط دفاعی پرسپولیس، توپ را از روی خط عرضی زمین مسابقه صاحب شود و با سانتر کوتاه خود، ماریو مانژوکیچ را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا این بازیکن، اولین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند. این گل با اعتراض بازیکنان پرسپولیس روبه‌رو شد که معتقد بودند توپ از خط عرضی زمین بازی عبور کرده است، اما داور مسابقه گل را سالم تشخیص داد تا تیم قطری خیلی زود از پرسپولیس پیش بیفتد.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس، بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند، اما این تیم بار دیگر با اشتباه مهدی ترابی هافبک خود غافلگیر شد تا هان کوانگ سونگ با پاس دقیق خود ادمیلسون را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ کرده و این بازیکن دومین گل تیمش را در دقیقه ۱۳ به ثمر برساند. بازی تهاجمی پرسپولیس تا پایان نیمه اول نتیجه‌ای در برنداشت تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر الدحیل به پایان برسد.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که پرسپولیس برای جبران گل‌های خورده با تاکتیک هجومی پا زمین گذاشت، با وجود برتری قرمز‌ها و در اختیار داشتن جریان بازی، اما دفاع مستحکم قطری‌ها اجازه بازی‌سازی را به شاگردان گل محمدی نداد تا قرمز‌ها در خلق موقعیت گلزنی روی دروازه الدحیل ناکام باشند و در نهایت پرسپولیس با دو گل مقابل الدحیل بازنده شود.

سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان هم دیشب از بازی‌های گروه D، در امارات به مصاف العین رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین بازی شان در آسیا، شروع مقتدرانه‌ای داشتند و توانستند العین را با ۴ گل محمد محبی، کیروش استنلی، سروش رفیعی و محمد طیبی شکست دهند. بازی بی نقص سپاهان مقابل نماینده امارات سبب شد تا حملات العینی‌ها راهی به دروازه پیام نیازمند پیدا نکنند تا سپاهان با برد قاطع خود برای گام‌های محکم بعدی خودش به حریفان نیز خط و نشان بکشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار