کد خبر: 990231
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
ستاره سابق بایرن مونیخ براین باور است که این تیم شانس بیشتری برای پیروزی برابر چلسی را دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف چلسی برود.

میشایل بالاک ستاره سابق بایرن در یک برنامه تلویزیونی درباره نقطه ضعف چلسی گفت: به نظرم بایرن مونیخ شانس بیشتری برای پیروزی و صعود به دور بعد را دارد هر چند که در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و همه چیز در میدان مشخص می‌شود.

او ادامه داد: چلسی به خاطر محرومیت در جذب بازیکنان جدید از ترکیب جوان استفاده می‌کند. لمپارد بازیکنان جوان و کم تجربه زیادی در ترکیب تیم خود دارد و این می‌تواند نقطه ضعفی برای آن‌ها باشد. بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا نیاز به تجربه دارد و به نظرم بی تجربگی چلسی و سرمربی این تیم می‌تواند فرصتی خوب برای پیروزی بایرن باشد.

بالاک در پایان درباره عملکرد بایرن زیر نظر فلیک گفت: بایرن نسبت به نیم فصل نخست بسیار بهتر شده است. با وجود آنکه تیم فلیک شانس بیشتری برای پیروزی برابر چلسی دارد، اما باید به آن‌ها هشدار داد که بازیکنان جوان چلسی انگیزه لازم را دارند و می‌توانند آن‌ها را با مشکل مواجه سازند.

بالاک از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ برای بایرن مونیخ بازی کرد. او بعد از آن راهی لیگ جزیره شد و چهار سال پیراهن چلسی را به تن کرد و بعد از آن به بوندسلیگا بازگشت تا این بار برای لورکوزن تیم نخست خود بازی کند و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار