کد خبر: 990069
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
رئیس دانشگاه شریف گفت: اعتبار مدارک دانشگاهی از بهمن ۵۷ تا ۹۸ رشد جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد، به طوری که اکنون کشور‌های خارجی به دنبال جذب فارغ‌التحصیلان و نخبگان دانشگاه‌های ایران هستند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمود فتوحی فیروزآبادی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه پیشرفت علم و فناوری در کشور ایران افزایش چشمگیری داشته است، گفت: از بهمن سال ۵۷ تاکنون طی مدت ۴۱سال گذشته دانشگاه‌های ایرانی از رویکرد تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز جامعه در کشور به حوزه پژوهشی و کارآفرینی رسیده است، در صورتی که در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مراکز علمی ما در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری صاحب ایده و دستاورد‌های علمی بسیار زیادی هستند. وی افزود: در حال حاضر یکی از ویژگی‌های ایران این است که دارای نیرو‌های انسانی متخصص، نخبه و دانشمند برتری در دنیاست که کشور‌های خارجی برای جذب آن‌ها هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی می‌کنند چراکه مدارک دانشگاهی کشور ایران از نظر کیفیت شناخته شده بود و برای کشور‌های خارجی قابل قبول است. فتوحی تصریح کرد: امروز دانشگاه‌های ما باید به سوی دانشگاه ارزش‌آفرین و اثربخشی اجتماعی حرکت کنند، به طوری که زیرساخت‌های لازم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایجاد شده تا دانشگاه‌ها بتوانند به نسل‌های بعدی دانشگاهی برسند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
1
1
خودتان را گول نزنید . مردم را گول نزنید. رنکینگ دانشگاه های دنیا در دست امریکا و اروبا میباشد . یک زمانی 5 دانشگاه ایران در دنیا تا حدودی مطرح بودند ولی الان یک فارغ التحصیل دانشگاه داخلی اگر برای ادامه تحصیل به اروبا یا امریکا برود حدود 25 درصد واحد هایشان را قبول ندارند و دوباره باید یکسری واحد های ضروری بگیرند تا مدرکشان تازه لیسانس محسوب شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار