کد خبر: 990046
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
تیم سایپای تهران در یک بازی سخت خانگی، با نتیجه سه بر دو مقابل شهرداری ارومیه به برد رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز (یک‌شنبه) ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی، تیم سایپای تهران در خانه، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم مدعی و پر ستاره شهرداری ارومیه پیروز شد. در دیگر بازی حساس امروز هم تیم صدرنشین شهرداری ورامین با نتیجه قاطع ۳ بر صفر پیکان تهران را مغلوب کرد.

در دو ست اول این بازی شاگردان ناصر شهنازی با درخشش نفراتی، چون تشکری و معنوی‌نژاد، عملکرد بسیار خوبی در سرویس داشتند و با نتایج ۲۵-۱۷ و ۲۵-۲۰ مهمان قدرتمند خود را شکست دادند. با شروع ست سوم، اما این شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه بودند که ابتکار عمل را با سرویس‌های خوب زرینی و فیاضی در دست گرفتند و با خراب شدن دریافت‌های تیم سایپا، توپ‌های برگشتی را در زمین میزبان خواباندند تا ۱۹-۲۵ پیروز شوند.

با شروع ست چهارم، دو تیم رقابت پایا پایی را با یکدیگر داشتند و تا امتیاز ۲۱ به صورت مساوی پیش رفتند، اما با درخشش فیاضی پشت خط سرویس این تیم شهرداری ارومیه بود که دو امتیاز متوالی را به دست آرده و ۲۵-۲۳ پیروز شد تا بازی در مجموع دو بر دو مساوی شده و این دیدار به ست پنجم بکشد.

در ست پنجم هم این تیم مهمان یعنی شهرداری ارومیه بود که با عملکرد خوب شفیعی در دفاع روی تور و حملات سرعتی، با سه امتیاز اختلاف پیش افتاد تا سایپا در امتیاز ۴ - ۱ تقاضای وقت استراحت کند. آرمین تشکری پس از کسب امتیز سوم برای سایپا دچار مصدومیت از ناحیه قفسه سینه شد تا پزشک این تیم، او را از زمین خارج کند. در ادامه، ولی این سایپا بود که با کسب ۴ امتیاز متوالی ۱۴ - ۱۲ پیش افتاد تا شهرداری ارومیه وقت استراحت بگیرد. نهایتا این تیم سایپا بود که با حساب ۱۵-۱۳ برنده ست پنجم شد تا در مجموع سه بر دو پیروز این بازی حساس شود.

نتایج بازی‌های هفته پانزدهم لیگ‌برتر والیبال:
شهروند اراک صفر – ۳ فولاد سیرجان ایرانیان (۱۵-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۸-۳۰)
سایپا تهران ۳ – ۲ شهرداری ارومیه (۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۱۵-۱۳)
کاله مازندران – سپاهان اصفهان (در حال برگزاری)
شهرداری گنبد – شهداب یزد (در حال برگزاری)
راهیاب ملل مریوان – خاتم اردکان (در حال برگزاری)
شهرداری ورامین ۳ – صفر پیکان تهران (۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۰)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار