کد خبر: 990029
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل:
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی باند دوم جاده گرمی –بیله‌سوار شروع شده با اجرای این عملیات میزان تصادفات در این مسیر کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی یوسف زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع مسیر ۴۶ کیلومتری جاده گرمی به‌ بیله‌سوار عملیات اجرایی حد فاصل بیله سوار تا سه راهی گوگ تپه به طول ۷.۵ کیلومتر سال گذشته آغاز شد و عملیات اجرایی باقیمانده مسیر به طول ۳۸.۵ کیلومتر امسال آغاز گردید.

وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این پروژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و قرارگاه خاتم‌الانبیا و موسسه عاشورا  بعنوان پیمانکار با توجه به توانمندی و سوابق خوب تا ۲ سال آینده این پروژه را به اتمام می‌رساند.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تسهیل در تردد ترانزیت بین­‌المللی پایانه مرزی بیله‌سوار و همچنین تردد ایمن ترافیک شهرستان‌های شمالی استان به اردبیل و در نهایت مرکز کشور است.

یوسف زاده افزود: با بهره‌ برداری از این محور علاوه بر افزایش ایمنی تردد ، کاهش مصرف سوخت و همچنین کاهش زمان سفر ، شاهد توسعه زیرساخت‌های شمال استان ، افزایش جذب سرمایه‌گذار و در نهایت توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در منطقه خواهیم بود.

وی گفت: در پروژه بزرگراه گرمی - بیله‌سوار حدود سه میلیون متر مکعب عملیات خاک‌برداری،یک میلیون ۲۴۶هزار متر مکعب خاکریزی و بیش ۱۶۷هزار تن آسفالت انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر