کد خبر: 988747
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ برنامه متنوع در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با یوم‌الله 12 بهمن با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مجتمع شهید مدرس اردبیل جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به میهن اسلامی آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این مراسم با حضور در گلزار شهدای غریبان اردبیل ادای احترامی به شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس خواهیم کرد تا یاد و خاطره این سرافرازان میهن گرامی داشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل شعار امسال ایام دهه فجر را انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت اعلام کرد و گفت: دوچرخه‌سواران و موتورسواران ارتش و نیروهای مسلح در استان به مناسبت یوم‌الله 12 بهمن در خیابان‌های اصلی شهر اردبیل رژه رفته و سرود انقلابی و به یادماندنی لحظه ورود امام را قرائت خواهند کرد.

نظرپور افزود: ساعت 13 ظهر و در مسجد میرزاعلی اکبر مرحوم مسئولان و برگزارکنندگان مراسمات ایام‌الله دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار خواهند کرد تا عهد و پیمانی مجدد با آرمان امام و شهدا و ولایتمداری در تداوم نهضت بزرگ اسلامی بسته باشند.

وی تصریح کرد: بیشترین تاکید بر حضور مردم در دو روز تاریخی 12 و 22 بهمن است که با توجه به تقارن 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده تا شکوه حضور و حماسی مردم این استان جلوه‌ای متفاوت پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در این ایام شاهد اعزام مبلغ و مبلغه به شهرها و روستاها برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهیم بود و مراسم پیاده‌روی با خانواده جمعه 18 بهمن ماه برگزار می‌شود.

نظرپور برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، فرهنگی و هنری، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، افتتاح پروژه‌های عمرانی متعدد، اعزام 800 مددجوی کمیته امداد برای اولین بار به مشهد مقدس، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برگزاری یادواره شهدای فصل زمستان اردبیل را در 16 بهمن از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام اعلام کرد.

وی گفت: 17 بهمن که به نام روز معنویت، ایثار و شهادت نامگذاری شده به نیت تجدید بیعت با شهدای والامقام عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا را در قالب برنامه میهمانی لاله‌ها شاهد خواهیم بود که در بهشت فاطمه اردبیل از ساعت 15 این برنامه آغاز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت چهلو یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه 41 ختم قرآن به همت موسسات قرآنی و مساجد استان اردبیل باشکوه هرچه تمامتر برگزار خواهد شد.

نظرپور ادامه داد: 19 بهمن همایش بزرگ مادران و همسران شهدا در سالن ولایت برگزار می‌شود تا تکریم و تجلیل این خانواده‌ها به انجام برسد.

وی در پایان گفت: سخنران مراسم یوم‌الله 22 بهمن در اردبیل حجت‌الاسلام حاج صادقی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران خواهد بود که در این روز تاریخی در بین اردبیلی‌ها سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر