کد خبر: 984846
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: سردار سلیمانی با خون خود جبهه مقاومت را تقویت کرد و پیروزی این جبهه بر کفر و ظالم و زروگویان نزدیک است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری در مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی بود و هر کس به خاطر شهادت سردار سلیمانی غمگین شود عضو جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز سراسر عراق در خروش بود، بیان کرد: شهادت سرداران جبهه مقاومت و مدافعان حرم نشان داد مردمان ۲ کشور عراق و ایران جدا شدنی نیستند، چرا که وجه اشتراک مردمان این عراق و ایران مکتب امام حسین (ع) می‌باشد.

وی با اشاره به ۲۳ سال خدمات ارزشمند سردار سلیمانی به جهان اسلام تصریح ‌کرد: این سردار رشید و شجاع اسلام نشان‌های فتح و ذوالفقار را از دستان مبارک مقام معظم رهبری دریافت کرده بود اما مدال شهادت برازنده این مرد بزرگ بود و به حق خود رسید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: امروز همه انسان‌های بزرگ، پاک و آزاده به جایگاه و مقام سردار بزرگ اسلام و مقاومت حاج قاسم سلیمانی غبطه می‌خورند که از جمله آنها سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان است.

حجت‌الاسلام نوری افزود: بسیاری از تروریست‌های جهان دنبال ترور فیزیکی سردار سلیمانی بودند اما سردمدار تروریست‌ها ترامپ این مرد عمل و شجاع را ترور کرد.

وی اظهارداشت: امروز با اینکه سردار سلیمانی در بین ما نیست و مهمان خداوند و اولیاء و اوصیاء است اما دشمنان اسلام بدانند راه این شهید گرانسنگ و بزرگوار با قدرت و قوت تا پیروزی نهایی حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه بیان‌ کرد: بدون‌شک جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام جواب این ناجوانمردی دشمنان و در راس آن استکبار جهانی آمریکا را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام نوری اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به عنوان یک ضرورت مهم و اساسی برای ما است و در این زمینه باید با زنده نگهداشتن آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر