کد خبر: 984436
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از تخصیص سهمیه ۱۵ هزار لیتر بنزین به منظور انجام مأموریت‌های روزانه حوزه محیط‌بانی خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان سازمان محیط زیست از اختصاص سهمیه بنزین محیط‌بانی برای سال آتی خبر داد.

محبت‌خانی با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته از سوی رئیس این سازمان با رئیس سازمان برنامه بودجه گفت: برای سال آینده سهیمه ۱۵ هزارلیتر بنزین روزانه برای حوزه محیط‌بانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ادارات کل باید مصرف بنزین سه ماهه پایانی امسال خود را مدیریت کنند تا سال آینده بنزین مورد احتیاج به آن‌ها تخصیص داده شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست پیش از این به خبرنگار فارس گفته بود خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های محیط‌بانی سهیمه بنزین دریافت نکرده و باید با بنزین لیتری ۳ هزارتومانی به کنترل و پایش ۱۸ میلیون و ۸۴۰ هکتار از مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مصرف بنزین موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های محیط‌بانی ۲۲ هزار لیتر در روز است، اظهار داشت: اگر فکری برای تامین سوخت وسائل نقلیه نیرو‌های محیط‌بانی نشود، این یگان قدرت پیشگیری‌اش به ۱.۳ کاهش پیدا می‌کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار