کد خبر: 984165
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
اگر نمایندگان مجلس توانستند خودشان را از وامدار شدن منزه نگه دارند، آنگاه قدرت خواهند داشت که بر دولت نظارت کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، سیدمصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به گفتمانی که مجلس یازدهم باید به آن بپردازد، گفت: امروز تصویری بن بست از جامعه ترسیم می‌کنند و گفتمان ما دقیقاً باید نشان‌دهنده قطعیت موفقیت برای خروج از هر نوع بن‌بستی که تصور می‌شود باشد و باید این ذهنیت را بشکنیم. وی افزود: باید با همه نوع از این عبارات مقابله کرد و نشان داد که مردم‌سالاری دینی ما در بن‌بست قرار نمی‌گیرد؛ هرچند با شرایط سخت مواجه می‌شود، چون دشمن دست بردار نبوده و نخواهد بود و گمان نکنیم که تحریم‌های امریکا تمام خواهد شد.

میرسلیم با بیان اینکه در شش سال گذشته فرصت‌های طلایی را از دست داده‌ایم، تصریح کرد: اگر به رهنمود‌های رهبر انقلاب در این شش سال عمل می‌شد، شرایط بهتری داشتیم ولی به آن رهنمود‌ها عمل نشده است، مگر در ظاهر و برای رد گم کردن. وی با تأکید بر اینکه امکان بازیابی فرصت‌ها وجود دارد و می‌توانیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده و وارد صحنه شویم، خاطرنشان کرد: مجلس باید کشور را از بن‌بست خارج و برای بازیابی فرصت‌های از دست‌رفته کمک کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در سال‌های گذشته گرفتار برخی تباهی‌ها و خودکامگی‌ها شده‌ایم و بسیاری از موارد درماندگی رخ نموده ولی همه این‌ها راه نجات دارد، گفت: با این حال جای اینکه در مشارکت سیاسی کنار بکشیم وجود ندارد و باید به طور تمام عیار در این صحنه حضور داشته باشیم و اثبات کنیم که می‌توانیم موجبات نجات کشور را فراهم کنیم. رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: اگر نمایندگان مجلس توانستند خودشان را از وامدار شدن منزه نگه دارند، آنگاه قدرت خواهند داشت که بر دولت نظارت کنند و بپرسند که چرا سیاست‌ها را اجرا نکردید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار