کد خبر: 982951
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
جزیره کیش یا بهتر بگوییم مروارید خلیج فارس از جمله مقاصد پرطرفدار گردشگری در کشورمان است. این جزیره آرام بهترین مقصد برای دوستانی ست که می‌خواهند با یک تیر چند نشان بزنند و چند روزی را به دور از هیاهو و روزمرگی زندگی کنند. در کیش می‌توانید در سواحل آرام از تابش آفتاب و قدم زدن بر روی شن‌های نرم و گرم لذت ببرید و به تماشای آبی بیکران خلیج فارس بنشینید. اگر اهل خرید باشید می‌توانید از میان چندین مرکز خرید بزرگ و مدرن این جزیره یکی را برگزینید، قدم به درون آن بگذارید و کالا‌های رنگارنگی را در کیفیت و قیمت‌های متنوع خریداری مایید. جاذبه‌هایی مانند کشتی یونایی و شهر زیرزمینی کاریز نیز از دیگر گزینه‌های تان هستند که می‌توانید با بازدید از آن‌ها گشتی کوتاه در تاریخ داشته باشید.

هر کدام از مواردی که گفته شد، جذابیت خود را دارند؛ اما هنوز هم فرصت‌هایی ناب برای خوشگذرانی در کیش وجود دارد. هیجان انگیزترین و بهترین بخش سفر شما به این مروارید خلیج فارس، تفریحات آبی آن هستند؛ اگر هوس کرده اید که به دنیای آبزیان خلیج فارس قدم بگذارید یا گشتی سرشار از آدرنالین بر این پهنه آبی داشته باشید، کیش گزینه جذابی برای شما مهمانان تور کیش خواهد بود. وقتی مسافر جزیره کیش شدید در هر فصلی میتوانید از تفریحات و سرگرمی‌های جزیره (حتی تفریحات آبی) استفاده نمایید. فرقی نمیکند فصل تابستان را برای برای سفر انتخاب کرده اید یا مسافر تور کیش دی باشید یا بهار. در هر فصلی میتوانید از این تفریحات بهره ببرید.
 
تور کیش و سرگرمی‌های آبی کیش

غواصی در کیش

غواصی در کیش از مهیج‌ترین تفریحاتی است که میتواند لحظات خوشی را برای شما در جزیره به ارمغان بیاورد و باعث میشود با دنیای زیر آب آشنایی پیدا کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. به شنا در عمق آب با استفاده از وسایل تنفسی و لباس‌های مخصوص غواصی گفته می‌شود. غواصی علاوه بر کاربرد‌های پژوهشی و نظامی، برای ورزش و سرگرمی نیز صورت میگیرد و یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار نزد مردم محسوب می‌شود. غواصی ورزشی یا تفریحی بخشی بزرگ و شناخته شده از صنعت غواصی و یکی از شاخه‌های آن است. امروزه غواصی به صورت ورزشی همگانی در آمده و به شکل گسترده‌ای در بسیاری از کشور‌های جهان فعالیتی مفید، مفرح، لذت بخش و نیز منبع در آمد در صنعت اکوتوریسم شده است.
 
تور کیش و سرگرمی‌های آبی کیش

جت اسکی

اگر شما هم مسافر تور کیش دی ماه و یا بهمن ماه هستید جت اسکی را از دست ندهید یکی از تفریحات مهیج جزیره کیش جت اسکی می‌باشد این وسیله لحظات هیجان انگیزی را برای شما خلق می‌کند و ظرفیت آن نهایتا دو نفر است.

اسکی روی آب

اسکی روی آب نوعی ورزش آبی است. ورزشکار در حالی که اسکی مخصوص به پا دارد به وسیله وسایل آبی موتوری با سرعتی در حدود سی کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می‌شود. میدان اجرای مسابقه دارای دویست متر طول و بیست متر عرض است که به وسیله گوی‌های شناور به قطر بست و پنج سانتی متر مشخص گردیده‌است.

کِیبل اسکی

یکی دیگر از تفریحات مفرح کیش کیبیل اسکی یا همان اسکی روی آب یکی دیگه از ورزش‌های آبی کیش است که بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران تور کیش می‌باشد.

پارک آبی

نخستین پارک آبی روباز ایران در جزیره کیش واقع شده است که لذت سقوط از برج‌ها و سرسره‌ها را به شما می‌دهد.

شناور آکواریوم

تا به حال به این فکر کرده اید که سوار بر زیردریایی شوید و به اعماق آب بروید و به تماشای آبزیان بنشینید؟ اگر همیشه درباره دنیای زیر آب کنجکاو بوده اید و به دنبال راحت‌ترین راه برای تماشای آن هستید شناور آکواریوم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. با این شناور تا عمق سه متری آب می‌روید و شاهد حرکات آبزیان خواهید بود.

چتر پاراسل

برای تجربه توامان آرامش و هیجان، تفریحی به نام چترپاراسل را انتخاب کنید. چتر پاراسل نوعی چتربازی بر فراز دریاست. در این تفریح شما سوار بر چتری می‌شوید که به یک قایق متصل شده است. این قایق شما را با سرعت می‌کشد تا ارتفاع بگیرید. شما در آسمان قرار می‌گیرید و اوج هیجان و آرامش را بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس تجربه می‌کنید. البته همه چیز به این یکنواختی هم نیست؛ اگر از مسوولان این وسیله بخواهید شما را پایین نیز می‌آورند تا قسمت‌هایی از بدن تان در آب فرو رود و لذت متفاوتی را تجربه کنید.

قایق سواری

شاید قایق سواری از نظر شما یک تفریح ساده و در بسیاری از نقاط، در دسترس باشد؛ اما نمی‌توانید لذت قایق سواری در خلیج فارس را با هیچ چیز عوض کنید. شما می‌توانید این تفریح را به شکل‌های مختلفی در کیش تجربه کنید و حسابی لذت ببرید.

ماهیگیری

اگر به دنبال تجربه یک فعالیت برای بال بردن تمرکزتان هستید حتما ماهیگیری را تجربه کنید. این فعالیت را می‌توانید در کلوپ‌های دریایی کیش انجام دهید و حسابی لذت ببرید. البته این کلوپ‌ها تجهیزات لازم را هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

شاتل

شاتل یک تفریح مهیج آبی است که طرفداران بسیاری دارد. این وسیله یک تیوب است که آن را با بند‌های مخصوص به قایق می‌بندند. یک یا چند نفر روی این تیوپ می‌نشینند و روی آب کشیده می‌شود. سرعت بالای قایق باعث تکان شاتل می‌شود و هیجان این تفریح را افزایش می‌دهد. اگر بخواهید می‌توانید درخواست کنید که حین شاتل سواری شما را به درون آب پرتاب کنند.

بنانا

بنانا شباهت زیادی به شاتل دارد؛ اما تیوپ آن شبیه موز است و به همین دلیل به این نام خوانده می‌شود. سوار بر این تیوپ می‌شوید و قایق تندرو شما را می‌کشد. بالا و پایین رفتن روی دریا هیجان خاصی را برای تان به ارمغان می‌آورد. برای استفاده از این وسیله باید حداقل ۴ نفر باشید.

اگر برای استفاده از این همه تفریح و سرگرمی اون هم در این فصل مناسب ترغیب شدید همین الان چمدان خود را ببندید پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از نرخ‌ها و خدمات سری به سایت تور کیش https://xn--pgboj2fl38c.net/ بزنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و رزرو تور میتوانید از طریق ایمیل گروه تور‌های کیش info@xn--pgboj۲fl۳۸c.net به همکاران ما در ارتباط باشید. همچنین از طریق مرکز پاسخگویی ۸۸۷۵۰۰۶۷ همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار