کد خبر: 980095
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
آغاز ارسال کد رهگیری جاماندگان یارانه جدید
با توجه به اینکه شماره‌گیری با کد دستوری #۶۳۶۹* نیز به حداقل رسیده است، طبق اعلام قبلی، امروز سه شنبه (۱۲ آذر) آخرین فرصت شماره گیری با این کد دستوری است
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بنابر اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده‌اند، اما آن دسته از افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده‌اند، ظرف امروز و فردا این کد را دریافت خواهند کرد و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی نیست.

همچنین هموطنان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آذرسال جاری برای ثبت درخواست رسیدگی به سایت Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

گفتنی است با توجه به اینکه شماره‌گیری با کد دستوری #۶۳۶۹* نیز به حداقل رسیده است، طبق اعلام قبلی، امروز سه شنبه (۱۲ آذر) آخرین فرصت شماره گیری با این کد دستوری است و درصورت نیاز و ایجاد تقاضا، هفته آینده نیز فرصتی برای سرپرستان خانواری که از این کد دستوری استفاده نکرده‌اند فراهم می‌شود.
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
من مستاجرم با درآمد ماهی دو میلیون الان ما جزو خانواده های مرفه هستیم ؟ از این طرف ماهی 45 تومن میدن از اون طرف کلی گرونی رو باید با بدبختی تحمل کنیم خدایااا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار