کد خبر: 979879
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
بیانیه هنرمندان، نویسندگان و شاعران بسیجی درباره اغتشاشات اخیر
جمعی از هنرمندان، نویسندگان و شاعران بسیجی کشور نسبت به سوءاستفاده دشمنان کشور، نظام و انقلاب از اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای صادر کردند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» در بیانیه هنرمندان بسیجی آمده: طی دو سه هفته اخیر شاهد سوءاستفاده جریانات ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران به واسطه افزایش قیمت بنزین در کشور بودیم. بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره از قشر محروم و مستضعف به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب یاد می‌کردند. بدیهی است که این شرایط از جهات مختلف موقعیت را برای سوءاستفاده دشمنان نظام اسلامی و عناصر ضد انقلاب مهیا کرد. در این شرایط تلخ مشاهده می‌شود که برخی چهره‌های سینمایی و هنری که اتفاقاً در مقایسه با طیف گسترده جامعه هنرمندان متعهد و دلسوز کشور در اقلیت هستند به جای جبران عملکرد اشتباه خود در انتخابات‌های گذشته با فرار رو به جلو مدعی ماجرا شده و در فضای مجازی خود را در موضع دفاع از مردم قرار می‌دهند. در صورتی که این افراد باید بیش و پیش از هر اقدامی نسبت به عملکرد خود در ترغیب و تشویق مردم برای رأی دادن به جریان‌هایی که کارنامه آنان ثابت کرده تعهدی به اقشار محروم و مستضعف جامعه ندارند پاسخگو باشند و این طنز تلخ روزگار ماست که به جای عذرخواهی از ملت باردیگر مواضعی فرافکنانه اتخاذ می‌نمایند. هنرمندان، نویسندگان و شاعران متعهد و انقلابی کشور با مرزبندی از فرصت‌طلبی و سوءاستفاده تعدادی از فعالان هنری که در غفلتی عجیب و به تأسی از اتاق فکر‌های مشکوک مواضعی همسو با دشمنان این مرز و بوم اتخاذ می‌کنند اعلام می‌نماید که اجازه سوءاستفاده ضد انقلاب و حرکت‌های ضد ملی را نمی‌دهد و ادامه راه امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب را تنها راه تحقق عدالت و پیشرفت کشور می‌داند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌تدبیری در مدیریت قیمت بنزین طی شش سال اخیر که شامل کنار گذاشتن کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین شد و موجبات قاچاق میلیون‌ها لیتر ثروت ملی و ضربه خوردن به منافع ملی را فراهم کرد در کنار ضعف مدیریت اقتصادی و بی‌توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب در تقویت تولید ملی و ایجاد اشتغال همگی زمینه‌ساز نارضایتی در میان قشر محروم و مستضعف جامعه شد. ما هنرمندان انقلابی ضمن حمایت از مطالبات بحق مردم امیدواریم با هوشیاری جامعه هنری کشور اجازه سوء‌استفاده دشمنان انقلاب سلب شده و فضای نقد و بررسی دلسوزانه و مدبرانه به سوی پیشرفت و عدالت و نیل به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی مهیا شود. انتظار این است که هنرمندان اصیل و حقیقی فریب القائات اتاق فکر‌های عبری- عربی- غربی را نخورند و مدافع عزت ملت غیور و شهیدپرور ایران باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار