کد خبر: 979290
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
هفته نهم لیگ برتر والیبال در حالی امروز با انجام ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که هفته آینده لیگ والیبال برای یک ماه به خاطر اردو‌های تیم ملی تعطیل می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در بازی‌های امروز که همگی آن‌ها از ساعت ۱۶ به طور همزمان برگزار می‌شود در حساس‌ترین دیدار شهرداری‌ها به میزبانی ارومیه برگزارمی شود. در آمل، کاله میزبان تیم گنبد خواهد بود. شهداب یزد پذیرای تیم شهروند اراک است. در سیرجان فولاد به مصاف سایپا می‌رود. در تهران پیکان با خاتم مسابقه می‌دهد. در مشهد تیم پیام خراسان هم با راهیاب ملل مریوان دیدار می‌شود. سپاهان در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده است.
 
لیگ برتر والیبال به ایستگاه نهم رسید
کاله - شهرداری گنبد
در آمل کاله میزبان تیم گنبد است. شمالی بودن هر دو تیم قاعدتا بر حساسیت این بازی می‌افزاید. این بازی در حالی برگزار می‌شود که شاگردان عطایی برابر تیم متحول شده گنبد که تا امروز نتایج خیلی خوبی کسب کرده کار سختی خواهد داشت. گنبدی‌ها در حال حاضر با ۵ برد و ۱۳ امتیاز در رده چهار جدول قرار گرفته اند. در مقبل تیم میزبان کاله آمل هم با ۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

شهداب یزد – شهروند اراک
در دیگر دیدار دو تیم قوه شهداب و شهروند اراک در یزد برابر هم قرار می‌گیرند و مسابقه‌ای پایاپای را می‌دهند، هر دو تیم که تیم تازه وارد لیگ هستند و با توجه به نتایج خوبی که کسب نکردند در رده‌های ۱۲ و ۱۳ جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. تیم‌هایی که با مربیان جوان خود تا پایان هفته هشتم در اندیشه برد هستند.

راه یاب ملل – پیام شهرداری
دیگر بازی در مریاون برگزار می‌شود. جایی که راه یاب ملل باید پذیرای تیم پیام شهرداری باشد. هر دو تیم از وجود دو مربی جوان بهره می‌بیرنند و پشت سر هم در رده‌های نهم و دهم قرار دارند.

فولاد سیرجان - سایپا
فولادسیرجان ایرانیان با نام آشنای خود پذیرای تیم متمول سایپاست. تیمی که با ۱۳ امتیاز در رده ۵ قرار گرفته و بی شک بازی خستگی را برای فولاد برگزار خواهد کرد. فولاد سیرجان هم در حال حاضر با ۴ امتیاز در رده ۱۰ قرار گرفته است.

پیکان تهران - خاتم اردکان
تیم پیکان در خانه در سالن ساپکو در حالی برابر خاتم اردکان به میدان می‌رود که با پایان محرومیت جواد کریمی و سلیم چپرلی بازی‌های زیبایی در مقابل حریفان به نمایش می‌کذارد و می‌تواند حریفی جدی برای رقبا به شمار برود. در مقابل تیم اردکان که از شرایط خوبی برخوردار نمی‌باشد و هفته گذشته مسعود آرمات مجبور به استعفا شده کار سختی برابر مدافع عنوان قهرمانی دارد. پیکان از ۶ بازی خود ۵ پیروز کسب کرده و با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. تیم خاتم اردکان هم با ۳ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

شهرداری ارومیه - شهرداری ورامین
در ارومیه دیدار دو تیم شهرداری‌ها هم در نوع خودش قابل توجه است. شاگردان غیاثی در شهرداری ورامین که فعلا با نتایج خوبی که کسب کرده اند در صدر جدول قرار گرفته اند باید به مصاف تیمی بروند که درابتدای فصل خوش ندرخشیدند، اما در ۳ بازی گذشته خود توانسته اند موفق باشند و ۳ پیروزی کسب کنند. نکته قابل تامل مصدومیت فرهاد قائمی است که باید دید چقدر می‌تواند در روند امتیاز گیری تیمش تاثیر بگذارد. ورامینی‌های بدون باخت صدرنشین لیگ برتر هستند.


اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر والیبال
شهداب یزد – شهروند اراک
داور اول: قادر صادقی، داور دوم: علی اکبر پاکدلان
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: حسین پورکاشیان و احمد دامغانی‌نژاد

فولاد سیرجان ایرانیان – سایپا تهران
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: اسماعیل رزقی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: شهباز صدری و حمید حق‌بین

شهرداری ارومیه – شهرداری ورامین
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: میثم پارسه
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: احمد بندری و یونس حسن‌زاده

پیکان تهران – خاتم اردکان
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: مهدی نویدی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: امیدوار حاتمی و محمود کشفی

پیام خراسان – راه‌یاب ملل مریوان
داور اول: احمد سرمست، داور دوم: مجتبی بیداریان
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: خلیل یگانه مجد و بهرام سلیمانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار