کد خبر: 977798
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
جمعی از نمایندگان مجلس خطاب به علی لاریجانی نسبت به اینکه در جریان افزایش قیمت بنزین قرار نگرفتند، اعتراض کردند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خواستار نظارت بر قیمت سایر کالا‌ها پس از افزایش قیمت بنزین شدند.

محمدرضا صباغیان در این باره گفت: انتظار ما این است با توجه به اینکه مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند، قانون افزایش نرخ بنزین با نظارت خوبی اجرا شود و تأثیری در قیمت سایر کالا‌ها نگذارد.

همچنین غلامرضا کاتب خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی انتظار ما از شما این است در جلساتی که به نیابت از مجلس شرکت می‌کنید، نظرات نمایندگان هم به خوبی لحاظ شود.

وی تأکید کرد: همچنین لازم است تذکر‌های لازم به دولت داده شود تا کنترل قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا مردم از نظر معیشتی و اقتصادی کمتر آسیب ببینند.

در ادامه جلسه، احد آزادیخواه اظهارداشت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه، موضوع افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید در مجلس تصویب شود، اما متأسفانه نمایندگان در جریان افزایش قیمت بنزین قرار نگرفتند و ما به این موضوع اعتراض داریم.

سیدجواد حسینی کیا عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نیز در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از افزایش قیمت بنزین، گفت: با توجه به اینکه در اعتراضات برخی از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری آتش زده شده اند، رئیس جمهور باید در این زمینه پاسخگو باشد.

همچنین علی گلمرادی در این باره تاکید کرد: جایگاه مجلس رفیع است و کسانی که به نیابت از مجلس نظراتی را مطرح می‌کنند، باید نظرات نمایندگان را هم مورد توجه قرار دهند.

رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر هم در اعتراضی، گفت: آقای لاریجانی! چرا شما به عنوان رئیس قوه مقننه در باره تصمیم گیری پیرامون موضوع مهم بنزین با نمایندگان مشورت نکردید؟

وی گفت: نظر نمایندگان در این باره مورد توجه قرار نگرفت و نمایندگان مجلس از طریق رسانه‌ها از موضوع افزایش قیمت بنزین آگاه شدند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار