کد خبر: 977281
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
چرا برای ساختن یک پارک حلوا حلوا می‌کنیم‌ٰ
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه چرا برای ساختن یک پارک حلوا حلوا می‌کنیم‌ٰ، گفت: پول شهرداری پول مردم است.

محمدرضا پورمحمدی  در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: این شورا مایه افتخار شهر ماست، چرا که از همه تخصص‌های مورد نیاز شهری در پشت این میز حضور دارند.

وی اضافه کرد: خدا را شکر در مواردی مانند زلزله همدلی داریم و حساب و کتاب نمی‌کنیم.

پورمحمدی گفت: برای حل مشکلات شهری همه در کنار هم هستیم. من در کنار شما و شما در کنار من.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: از سال ۷۶ هر چقدر به این سمت آمده‌ایم،  انجام پروژه‌های بزرگ،کاهش یافته که برای ساختن یک پارک حلوا حلوا می‌کنیم، هرچند به گذشته نیز انتقاد داریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک سری مدیران متوجه نشدند که اگر بدهی‌هایشان را نگویند، مشکل پیدا می‌کنند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه شهروندان فکر می‌کنند مشکلات فقط با شهرداری حل می‌شود در حالی که پول شهرداری پول مردم است، گفت: در خصوص پتروشیمی بحث‌ها و نقل و قول‌ها مختلف است و این شرکت مدعی است که آلاینده نیست.

استاندار آذربایجان‌شرقی شورای اسلامی شهر تبریز را چشم امید شهروندان برای توسعه شهری تبریز دانست که در آینده مدیریت شهری تاثیر مثبت بسیاری دارد.
 

پول شهرداری پول مردم است

پورمحمدی با اشاره به اینکه منتخبین شهروندان در قالب هم‌فکری و تعامل با دیگر نهادها امور مرتبط با شهر را با کمترین کاستی پیش می‌برند، تاکید کرد: در صورت ادامه این روند مطمئنا شاهد تحولات اساسی در سطح شهر تبریز خواهیم بود.

وی گفت: شورا هماهنگ و همدلی شورا و شهرداری برای پیشبرد مسائل شهری نیز مایه سربلندی است اما برای جبران برخی مشکلات موجود باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

پورمحمدی افزود: برآیند عملکرد شهرداری تبریز زمانی مشخص می‌شود که آسفالت، فضای سبز، خدمات شهری و بسیاری از اقدامات مرتبط با مدیریت شهری در فضای شهر نمود پیدا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره دو مبحث حاشیه‌نشینی و حمل و نقل گفت: این دو از مواردی  است که باوجود تاکید رئیس جمهور چندان در تبریز عملکرد مثبتی نداشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه زلزله اخیر نیز یک گوشزد است، اضافه کرد: اگر این زلزله در تبریز اتفاق می‌افتاد قطعا حاشیه‌نشینان با وضعیت فعلی مسکن دچار مشکلات بسیاری می‌شدند.

وی با اشاره به اقدامات استانداری آذربایجان‌شرقی در مناطق زلزله‌زده خاطرنشان ساخت: خوشبختانه وضعیت در این مناطق از نخستین ساعات وقوع حادثه تحت کنترل بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر