کد خبر: 977185
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
سرويس ايران جوان آنلاين: تقویت ناوگان حمل‌و‌نقل، احداث پارکینگ عمومی، ساخت هتل، توسعه زیرساخت‌های بندری و گمرکی و زیباسازی شهر و افزایش فضای سبز از مهم‌ترین مسائلی است که در حوزه عمران شهری مورد توجه قرار گرفت.
دکترسید نورالدین امیری شهرداربندر بوشهر در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهر با اشاره به اینکه این بندر در مسیـر توسعه عمران شهری قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در سطح شهرفعال است و بسیاری از پروژه‌های شهرداری در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که رویکرد اغلب آن‌ها تأمین آسایش و رفاه شهروندان در زمینه‌های مختلف از جمله حمل و نقل و ترافیک می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه وی ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های شهرداری مصوب شده است که معمولاً بودجه سالانه به سختی بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیارد تومان تأمین می‌شود، افزود: آسفالت کوچه‌های خاکی، بهسازی پیاده‌رو و کانال دفع آب‌های سطحی، تملک و بازگشایی معابر، اصلاح هندسی تقاطع‌ها از دیگر پروژه‌های شاخص شهر بوشهر است.

شهرداربندر بوشهر ادامه داد: از این اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری است و پیش‌بینی می‌شود ۳۰ میلیارد تومان هم به تیم شاهین‌شهرداری بوشهر پرداخت شود و باید با ۲۰ میلیارد تومان کلی پروژه عمران شهری بوشهر را اجرا کرد.
امیری گفت: اجرای پارک حاشیه‌ای و راست گرد میدان غدیر با ظرفیت فنی امانی شهرداری بوشهر اجرا می‌شود که این رویکرد باعث صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در هزینه‌های اجرای این پروژه خواهد شد. وی ادامه داد: گذرفرهنگ و هنر شهر بوشهر نیز در مرحله برآورد اعتبار است و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود. به گفته وی، کمیته‌ای در شهرداری بوشهر در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام و غیرفعال ایجاد و راهکار‌های لازم برای فعال شدن پروژه‌های نیمه‌تمام ارائه می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار