کد خبر: 975934
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند از برگزاری پنجمین جشنواره زعفران بناب شهرستان مرند در روزهای 16 و 17 آبان ماه 98، در تفرجگاه عون بن علی تبریز خبر داد.

مسعود شکرانی در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان مرند که با محوریت زعفران مرند در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره بهترین فرصت برای عرضه محصولات و زعفران بناب مرند است تا از این طریق، محصولات شهرستان به استان معرفی شود.

وی بر ضرورت تعامل و هماهنگی ادارات مختلف در جهت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تاکید کرد و افزود: گروه‌های هنری در این جشنواره باید به اجرای برنامه بپردازند و سخنرانی‌ها به صورت کاربردی و تخصصی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: بسته‌های تبلیغاتی ارائه شده در این جشنواره باید به صورت هدفمند و زیبا آماده و در روز برگزاری جشنواره در اختیار شرکت کنندگان قرار بگیرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند بیان کرد: یک تیم کارشناسی قوی باید طی چند روز آینده، نسبت به چینش غرفه‌های جشنواره بررسی و اقدام کنند.

شکرانی در ادامه با اشاره به معضل کمبود آب، بیان کرد: آب، امروز یکی از معضلات کشاورزی است و بحث مدیریت آب و میزان حق آبه و نحوه بهره برداری از آن باید به کشاورزان انتقال داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عرضه زعفران تقلبی در مرند، افزود: اگر افراد و یا مراکزی نسبت به عرضه زعفران‌های تقلبی در شهرستان مرند اقدام می‌کنند گزارش آن را در اختیار ما قرار دهند تا در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی شده و نسبت به جمع آوری اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر