کد خبر: 974709
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
تهیه‌کننده «بدون توقف» در واکنش به حسام‌الدین آشنا و دعوت از دولتمردان مطرح کرد
اخیراً ویدئویی از اظهارات حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در مورد برنامه «بدون توقف» و علت حضور نیافتن دولتی‌ها در این برنامه منتشر شد که با واکنش تهیه‌کننده این برنامه مواجه شد.
مصطفی شاه‌کرمی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: چند هفته پیش «رضا غلامحسین‌نژاد» تهیه‌کننده برنامه «بدون توقف» در گفتگو با روزنامه جوان ضمن تبیین ابعاد مختلف این برنامه از حاضرنشدن دولتمردان در این برنامه به رغم دعوت‌های مکرر و پاسخگو نبودن درباره شبهات و سؤالات مردم گلایه‌هایی مطرح کرد. «رضا غلامحسین‌نژاد» در گفتگو با «جوان» عنوان کرد: «ما سال گذشته برنامه را با موضوع نظام‌های حاکمیتی روی آنتن فرستادیم و از هر کدام از دستگاه‌های حاکمیتی نماینده‌ای در برنامه حاضر شد، اما متأسفانه دوستان دولتی با پیش کشیدن برخی مسائل حاضر به حضور در برنامه نشدند.»

وی در پاسخ به این سؤال که در چه موضوعاتی از دولتمردان دعوت کردید که حاضر نشدند در برنامه حضور داشته باشند؟ خاطر نشان می‌کند: «ما در مورد موضوعات متنوعی از افرادی مثل محمدباقر نوبخت، آشنا و عراقچی دعوت کردیم، اما با گفتن اینکه «وقت نداریم» حاضر به پاسخگویی در مورد مسائل مرتبط با دولت نشدند. آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با انتشار توئیتی در پاسخ به دعوت ما نوشته بود که... ترجیح می‌دهیم وقتمان را صرف خدمت‌رسانی به مردم کنیم!» پس از گذشت چندین هفته، روز گذشته ویدئویی از اظهارات حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور و عضو شورای نظارت بر صدا وسیما در مورد برنامه بدون توقف و علت عدم‌حضور دولتی‌ها در این برنامه و پاسخ‌های «رضا غلامحسین‌نژاد» تهیه‌کننده «بدون توقف» به شکل وسیعی در فضای مجازی منتشر شد.

حسام‌الدین آشنا در این ویدئو می‌گوید: «وقتی می‌گویید ما از دولت دعوت کردیم، اما نیامد، آن را اعلام بکنید! اعلام بکنید ساعت چند از چه کسی دعوت کردید و چه پاسخی به شما داد؟ اگر یک دولتمرد یا دولت‌زن به یک برنامه تلویزیونی دعوت بشود با رعایت آدابش! یعنی ساعت ۸ به او زنگ نزنند و بگویند ۸ و ربع بیا. [ اگر آن مسئول دولتی]با رعایت زمانبندی‌اش دعوت شد و آن دعوت را رد کرد، مردم حق دارند آن را بدانند.» واکنش تهیه‌کننده بدون توقف به این گفته‌های آشنا از این قرار است «آقای آشنا! ما از خیلی‌ها برای حضور در برنامه «بدون توقف» دعوت کردیم، از جمله خود شما! پارسال تلفنی با هم صحبت کردیم و شما گفتید، چون مهمان برنامه تحت فشار است من نمی‌آیم! خوب است یادآوری کنم که بد نیست با مردم صادق باشیم!»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار