کد خبر: 974630
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خبرداد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: تاکنون ۱۲۸ واحد تولیدی از اشتهارد و شهرک صنعتی اشتهارد برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ ثبت نام کرده‌اند که درخواست ۸۲ واحد صنعتی در کمیته فنی تسهیلات تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار گرفته است.

رامین ربیعی گفت: از مجموع اشتغالی که در شش ماهه اول سال جاری در سامانه رصد اشتغال کشور برای البرز به ثبت رسیده، هزار و ۳۲۷ شغل سهم شهرک صنعتی اشتهارد بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده در استان به شهرک صنعتی اشتهارد اختصاص دارد، ادامه داد: با توجه به حجم تردد و ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد، ضرورت بهسازی جاده‎های منتهی به این شهرک احساس می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات کارگران این شهرک برای رفت وآمد به محل کار خود ادامه داد: برای حل این مشکل باید دیگر دستگاه‌های خدمت رسان وارد عمل شده و امکان حضور سرویس‌های رفت و برگشت عمومی را به شهرک صنعتی اشتهارد فراهم آورند.

ربیعی ضمن اشاره به مشکل برق واحدهای تولیدی در استان و شهرک صنعتی اشتهارد افزود: با پیگیری‌های استاندار و سفر وزیر نیرو، حل مشکلات برق واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر مشکل بخش عمده‌ای از واحدهای تولیدی در این زمینه حل شده است.

این مسئول گفت: تاکنون ۱۲۸ واحد تولیدی از اشتهارد و شهرک صنعتی اشتهارد برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ ثبت نام کرده‌اند که درخواست ۸۲ واحد صنعتی در کمیته فنی تسهیلات تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار گرفته و درخواست مابقی این واحدها نیز به سرعت بررسی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار