کد خبر: 974461
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مدیر امور آبفای شهرک امام حسین (ع)،خبرداد:
به منظور به روز رسانی تجهیزات و تاسیسات سرچاهی و بهسازی محوطه عملیات بازبینی چاههای شهرک امام حسین علیه السلام در حال انجام است .
محمدرضا عباسی

رحیم آبرومند مدیر امور آبفای شهرک امام حسین (ع)،اظهار کرد: عملیات به روز رسانی تجهیزات و تاسیسات سرچاهی و بهسازی محوطه عملیات بازبینی چاههای شهرک امام حسین (ع) آغاز شد.

آبرومندافزود:در راستای دستورالعمل صادره از حوزه معاونت نظارت بر بهره برداری در خصوص بازبینی و رفع نواقص تجهیزاتی و اتصالاتی و همچنین پاک سازی محوطه چاهها به منظور ارتقاء کمّی و کیفی آب آشامیدنی ،  لذا موضوع بازبینی و بهسازی چاهها در دستور کار قرار گرفته و مطابق برنامه ریزی و اولویت بندی صورت گرفته انجام می پذیرد .

مدیر امور آبفای شهرک امام حسین (ع)،با اشاره به مشخصات این طرح ،خاطر نشان کرد : این عملیات با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی و با هدف پاک سازی محوطه چاهها و همچنین تعویض و تعمیر منصوبات سرچاهی تعداد 9 حلقه چاه در شهرک امام حسین علیه السلام انجام می پذیردکه تا بحال طی مهر ماه جاری عملیات مذکور در 4 حلقه چاه انجام شده و بهسازی و بازبینی 5 حلقه چاه دیگر نیز در دست انجام می باشد و انتظار می رود مطابق روند فعلی حداکثر اوایل آبان ماه به اتمام برسد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر