کد خبر: 974169
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰
مرد جوان شیطان صفتی که در پوشش مسافرکشی زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد در دام مأموران پلیس امنیت تهران گرفتار شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت تعدادی زن جوان از راننده شیطان صفتی به اتهام آزار و اذیت در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد مردی حدوداً ۳۰‌ساله در پوشش مسافرکشی زنان جوان را در جنوب تهران به مقصد شهرک ولیعصر، یافت‌آباد، قلعه‌مرغی و میدان ابوذر سوار خودرو کرده و با تهدید سلاح سرد ربوده و پس از آزار و اذیت در محله خلوتی رها می‌کند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت، یکی از شاکیان شماره پلاک خودروی مرد شیطان صفت را در اختیار مأموران قرار داد. وی گفت: در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران سوار خودروی سواری شدم تا به مقصد شهرک ولیعصر بروم.

راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم، اما او با تهدید چاقو از من خواست سکوت کنم. هر چقدر تلاش کردم در خودرو را باز کنم موفق نشدم تا اینکه او در مکان خلوتی خودرو را متوقف کرد و مرا آزار داد. وقتی رهایم کرد موفق شدم شماره پلاک خودرو را به ذهنم بسپارم. پس از این مأموران مالک خودرو را بازداشت کردند. سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اعلام این خبر گفت: پس از دستگیری متهم تمامی شاکیان مرد شیطان صفت را شناسایی کردند. متهم پس از مواجهه حضوری با شاکیان به جرم‌های ارتکابی‌اش اعتراف کرد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار