کد خبر: 973913
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
تحقیقات درباره مرگ مشکوک زن سالخورده با دستگیری پسر و عروسش وارد مرحله‌ای تازه شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چند روز قبل اعضای خانواده‌ای وارد شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران شدند و از برادر و عروسشان به اتهام قتل مادر سالخورده‌شان شکایت کردند. دختر خانواده گفت: مادرم به تنهایی در آپارتمانش که طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در چهاردانگه است زندگی می‌کرد و من گاهی به او سرکشی می‌کردم. ۲۸‌خردادماه بود که با خانه مادرم تماس گرفتم، اما به تماس‌هایم جواب نداد. نگران شدم و خودم را به خانه‌اش رساندم. با کلید یدک که داشتم وارد شدم و دیدم که در اتاق پذیرایی روی زمین افتاده‌است، برای همین به امدادگران اورژانس خبر دادم. آن‌ها بعد از معاینه گفتند که مادرم فوت شده است.

زن میانسال ادامه داد: مادرم قبل از فوت تعداد زیادی سکه داشت که از سکه‌ها خبری نیست. من به برادرم و همسر او مظنون هستم و احتمال می‌دهم که آن‌ها سکه‌ها را برداشته‌اند.

بعد از طرح این ادعا بود که بررسی‌ها در این باره به جریان افتاد. اوراق جواز دفن حکایت از این داشت که پیرزن به علت ایست قلبی جان باخته است، اما وقتی گزارش پزشکی قانونی ضمیمه پرونده شد نشان داد که علت فوت وی مشکوک است، بنابراین پسر و عروس وی به دستور بازپرس بازداشت شدند. آن‌ها در بازجویی‌ها اتهام را انکار کردند و گفتند از ماجرای سکه‌ها هم خبر ندارند. عروس ۵۰‌ساله گفت: من ۱۷‌سال قبل از شوهرم جدا شدم همراه سه فرزندم زندگی می‌کردم. دو سال قبل بود که برای خرید دارو‌های گیاهی به مغازه‌ای در نزدیکی خانه‌ام می‌رفتم. در جریان همین رفت و آمد بود که صاحب مغازه که مردی میانسال بود به من علاقه‌مند شد. او مادرش را واسطه کرد تا از من خواستگاری کند که قبول کردم. شوهرم قبلاً دو بار ازدوا‌ج کرده‌بود. همسر اولش هنگام وضع حمل فوت شده‌بود و با زن دیگری ازدواج کرده‌بود، اما دو سال قبل او را طلاق داده بود. زن میانسال گفت: من و شوهرم مدام به مادرش سرکشی و از او مراقبت می‌کردیم. یک روز قبل از حادثه همراه شوهرم به خانه‌اش رفتیم. من برایش غذا درست کردم و شوهرم هم داروهایش را تهیه کرد و بعد به خانه‌مان رفتیم تا اینکه روز بعد از فوتش با خبر شدیم و از ماجرای سکه‌ها هم خبر نداریم.

به دستور بازپرس تحقیقات از زن و مرد میانسال در این باره جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار