کد خبر: 973808
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
رئیس پلیس راه راهور ترافیک در محور ایلام- مهران را سنگین دانست و گفت: با توجه به تردد زائران به سمت مرز‌ها محدودیت یکطرفه شدن جاده‌ها تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.
سرويس جامعه جوان آنلاین: سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مرز‌های شملچه، چذابه، مهران و خسروی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محور ایلام- مهران سنگین است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در محور‌های خرمشهر -اهواز، بیستون- کرمانشاه و کرمانشاه - اسلام‌آباد غرب پرحجم گزارش شده است.

وی گفت: ترافیک در استان‌های همدان، مرکزی و قزوین و همچنین آزادراه‌های ساوه- همدان و تهران- ساوه متاثر از تردد زوار اربعین حسینی به صورت پرحجم در حال تردد است.

سردار حسینی درخصوص یکطرفه شدن مسیر‌های بازگشت زوار از مرز‌ها اعلام کرد: فعلا بحث یکطرفه شدن محور‌ها اعمال نخواهد شد چرا که کماکان شاهد مراجعه زوار به مرز‌ها برای خروج از کشور هستیم؛ بخصوص در مرز شلمچه که حضور زوار خارجی از جمله پاکستانی‌ها قابل توجه و پررنگ است.

وی افزود: در مرز‌های مهران، چذابه و خسروی نیز در حال حاضر تردد زوار به منظور خروج از مرز‌ها را شاهدیم؛ بنابراین نمی‌توانیم محدودیت یکطرفه شدن را درجاده‌ها اعمال کنیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا به ورود تعداد قابل توجهی از زوار در روز گذشته اشاره و اظهار داشت: در روز گذشته ورود زوار دو برابر میزان خروج زوار از کشور بود؛ در همین راستا و به منظور تسهیل در بازگشت زوار تمهیدات ترافیکی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

سردار حسینی به وقوع چهار فقره تصادف مهم در روز گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه در این تصادفات هشت نفر جان باخته و ۱۵ نفر مجروح شدند؛ خستگی و خواب آلودگی، عجله و شتاب از جمله مواردی است که تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها را رقم زده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار