کد خبر: 973738
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
سخنگوی شورای نگهبان:
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره اختلاف شورای نگهبان با رئیس‌جمهور گفت: اختلاف هیچ‌گاه وجود نداشته و تنها بیان نظرات است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی دیروز در حاشیه کنفرانس تخصصی کنوانسیون سازمان ملل درباره موافقتنامه‌های حل و فصل بین‌المللی ناشی از میانجیگری (کنوانسیون سنگاپور) که صبح دیروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دلیل مخالفت شورای نگهبان با تأسیس وزارت بازرگانی چه بوده است، گفت: به دلیل اینکه وزارت بازرگانی در تبصره یک ماده واحده بحث را به صورت کلی به وزارتخانه‌ها برای تفکیک وظایف آن‌ها تفویض کرده بودند و به استناد اصول ۱۳۳ و ۸۵ قانون اساسی، این موضوع مغایر قانون اساسی تشخیص داده شد و امیدوار هستیم مجلس شورای اسلامی بتواند این موضوع را اصلاح کرده و سریع‌تر روند کار پیش برود.

وی درباره پایان مهلت بررسی لایحه FATF گفت: این موضوع را از مجمع تشخیص مصلحت نظام بپرسید. نظر شورای نگهبان قبلاً بیان شده و اکنون نظر خاصی ندارم. کدخدایی در پاسخ به سؤالی درباره اختلاف شورای نگهبان با رئیس‌جمهور گفت: اختلاف هیچ‌گاه وجود نداشته و تنها بیان نظرات است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار