کد خبر: 973721
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
پسر نوجوان و همدستش که از یکسال قبل به اتهام قتل دو زن در بازداشت به سر می‌برند به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، متهمان پرونده به نام‌های اسد ۱۷‌ساله و احمد ۲۲‌ساله هستند که از شهریور‌سال گذشته تحت تعقیب مأموران پلیس تهران قرار گرفتند. روز حادثه مأموران کلانتری ابوذر از کشف جسد دو زن جوان در یکی از خانه‌های محل با خبر شده و بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی را با خبر کردند. تحقیقات تیم جنایی نشان داد که دو زن در حالی که دست و پاهایشان بسته و گلویشان بریده شده و جانشان را از دست داده‌اند. همچنین مشخص شد که وضعیت خانه به هم ریخته و احتمال می‌رفت که حادثه‌خونین در جریان سرقت رقم خورده باشد.

همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی بررسی‌های میدانی درباره دو زن جوان به جریان افتاد. خیلی زود مشخص شد که هر دو تن‌فروش بوده و مردان زیادی هم به خانه آن‌ها رفت و آمد داشتند. مأموران پلیس با بررسی آخرین تماس‌های دو زن جوان به پسری نوجوان به نام اسد مظنون شده و او را بازداشت کردند. اسد ۱۷‌ساله در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من مدتی قبل با این دو زن آشنا شدم و برای برقراری رابطه به خانه آن‌ها رفت و آمد داشتم. بعد از آن ماجرا را با دوستم احمد در میان گذاشتم، چون احتمال می‌دادم که آن‌ها پول زیادی در خانه داشته باشند. از احمد خواستم که به بهانه رابطه وارد خانه زنان شویم و پول‌هایشان را سرقت کنیم که قبول کرد.

متهم گفت: روز حادثه با یکی از زنان تماس گرفتم و همراه احمد به خانه‌شان رفتیم. ابتدا به بهانه شوخی چشم‌هایشان را بستیم. بعد، اما متوجه نقشه‌ما شدند و شروع به جیغ کشیدن کردند. من آن‌ها را تهدیدکردم که ساکت باشند، اما هر دو جیغ می‌زدند. احتمال دادیم که همسایه‌ها با خبر شوند برای همین من گلوی هر دو نفرشان را بریدم. بعد خانه را برای پیدا کردن پول و طلا جست‌وجو کردیم، اما هیچ چیزی پیدا نکردیم و سرانجام فرار کردیم.

بعد از اعتراف‌های اسد بود که همدست او احمد هم بازداشت و حرف‌های اسد را تأیید کرد. با کامل شدن تحقیقات در این پرونده، بازپرس اسد را به اتهام مباشرت در دو فقره قتل و احمد را به اتهام معاونت در دو فقره قتل مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد که دو متهم به زودی محاکمه
خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار