کد خبر: 973690
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
سخنگوی دولت
سخنگوی دولت گفت: هر تصمیمی برای قیمت‌های حامل‌های انرژی گرفته شود روی دهک‌های پایین جامعه استوار خواهد بود و دهک‌های بالای جامعه دیگر مشمول نخواهند شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین:  علی ربیعی سخنگوی دولت امروز در حاشیه همایش صندوق‌های خرد محلی درباره اینکه چه افراد و دهک‌هایی از دریافت یارانه حذف می‌شوند آیا شاخص دولت تنها ماشین ۲۰۰ میلیون تومانی به بالا است، اظهار داشت: شاخص ماشین ۲۰۰ میلیون تومانی تنها یکی از شاخص‌های دولت برای حذف یارانه بگیران است و موارد دیگری شامل قیمت مسکن، درآمد افراد و ... نیز شامل می‌شود.

وی افزود: در صدک‌های جامعه افرادی داشتیم که ماهانه یک میلیارد تومان درآمد داشتند و ما به دنبال حذف یارانه افراد ثروتمند هستیم.

سخنگوی دولت گفت: کار حذف یارانه افراد ثروتمند در حال انجام است و هر ماهه تعدادی از افراد قطع می‌شود، اما به طور قطع به دنبال قطع یارانه دهک‌های متوسط جامعه نیستیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که در مجموع چه تعداد از افراد یارانه شان حذف می‌شود گفت: اجازه دهید این موضوع را وزیر کار اعلام کند، اما اینکه گفته می‌شود به یک باره یارانه ۳۰ میلیون نفر حذف می‌شود منطقی و شدنی نیست، زیرا جامعه بهم می‌ریزد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی برای قیمت‌های حامل‌های انرژی گرفته شود روی دهک‌های پایین جامعه استوار خواهد بود و دهک‌های بالای جامعه دیگر مشمول نخواهند شد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار