کد خبر: 973644
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام خبرداد
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: پنج هزار و 842 TEU (واحد سنجش ترانزیت کالا) در 6 ماهه نخست سال جاری به انبارهای منطقه ویژه اقتصادی پیام ثبت و وارد شده است.

نادر ثناگومطلق ادامه داد: بنا بر اعلام امور گمرکی و ترانزیت کالا در منطقه ویژه اقتصادی پیام، در 6 ماهه نخست سال جاری پنج هزار و 842 TEU (واحد سنجش ترانزیت کالا) به انبارهای منطقه ویژه اقتصادی پیام ثبت و وارد شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: از این تعداد بیش از چهار هزار TEU مربوط به ورود کالای ترانزیت به انبارهای عمومی بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 56 درصد رشد داشته است.

وی افزود در نیمه نخست سال جاری تقاضا برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

ثناگومطلق همچنین مطرح کرد: با اعلام دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری پیام درخواست‌های سرمایه‌گذاری واصله به معاونت منطقه ویژه در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 40 درصد افزایش یافته است.مجموعه پیام در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی اقدام به بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه‌گذاری قابل توجهی از شرکت‌ها در حوزه ict و دانش بنیان است.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت سه هزار و 600 هکتار در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهرشهر واقع شده است که در حال حاضر بیش از 300 شرکت در حوزه های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی تی، آی سی تی و غیره در آن حضور فعال دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار