کد خبر: 973554
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۲
سرویس جامعه جوان آنلاین: مردی که با همدستی همسرش در پوشش نظافت منازل صاحبخانه‌ها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، بازداشت شد.
به گزارش جوان، سه روز قبل مرد و زنی وارد کلانتری‌۱۳۳ شهر‌زیبا شده و پلیس را از ماجرای سرقت با خبر کردند. زن جوان در شرح شکایت گفت: دو روز قبل برای نظافت خانه‌ام با یک شرکت خدماتی تماس گرفتم و خواستم یک کارگر زن به خانه‌ام بفرستند. ساعتی بعد از تماس بود که زنی جوان به خانه‌ام آمد و گفت که از طرف شرکت آمده است. او مشغول نظافت خانه شد. مدتی از کارکردنش گذشته بود که برایش آبمیوه ریختم و با هم مشغول صرف آن شدیم که سرم گیج رفت و دیگر چیزی نفهمیدم. ساعتی قبل بود که شوهرم را بالای سرم دیدم. او گفت که من را بیهوش در خانه پیدا کرده و امدادگران را با خبر کرده است. فهمیدم که دو روز در حال بیهوشی بوده‌ام و شوهرم وقتی از سفر برگشته من را در همان وضعیت پیدا کرده است. زن جوان گفت که زن خدمتکار با سرقت ۷۰‌میلیون تومان پول و طلا گریخته است.

بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات برای بازداشت زن خدمتکار به جریان افتاد. در حالی که بررسی‌ها در جریان بود، صاحب یک مغازه فروش گوشی تلفن همراه به مأموران کلانتری خبر داد که به رفتار مردی که یک گوشی تلفن همراه برای فروش داده مظنون است. او گفت: ساعتی قبل مردی گوشی تلفن همراه برای فروش به مغازه‌ام آورد که به آن مظنون شدم. نصف پول را به آن مرد دادم و خواستم نصف دیگر پول را ساعتی دیگر تحویل بگیرد.

وقتی مأموران پلیس شماره تلفن همراه مرد مظنون را بررسی کردند متوجه شدند که شماره تلفن متعلق به صاحب همان شرکت خدماتی است که تحت تعقیب پلیس قرار دارد، بنابراین وی را در یک قرار ساختگی بازداشت کردند. مرد جوان در بازجویی‌ها اعتراف کرد که با راه‌اندازی شرکت خدماتی اقدام به سرقت از خانه‌های مردم کرده است. او گفت: همسرم را در نقش خدمتکار به خانه‌های مردم می‌فرستادم. او در فرصت مناسب صاحبان خانه را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد. سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس کلانتری‌۱۳۳ شهر زیبا گفت: تحقیقات برای بازداشت همدست متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار