کد خبر: 973423
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه امسال حدود ۲۰۰ هزار سرباز مهارت شغلی را در پادگان‌ها آموزش می‌بینند، گفت: با هماهنگی بانک‌ها پس از اتمام خدمت سربازی به مشمولان تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام داده خواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار تقی مهری در مراسم معارفه جانشین جدید رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سربازی یک ارزش و خدمت بزرگ در کشور است، به طوری که بیش از نیمی از نیرو‌های ما در جنگ تحمیلی نیز سربازان بودند. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال روزانه حدود ۱۲ هزار درخواست از سوی مشمولان و خانواده آن‌ها در سازمان وظیفه عمومی مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفته است، گفت: برای تمام ائمه جمعه سراسر کشور نامه‌ای تنظیم شد تا جوانان برای انجام خدمت سربازی تشویق شوند، هدف ما این است تا گفتمان‌سازی خدمت سربازی را در سطح ائمه جمعه مطرح کنیم و در صورت تحقق این‌امر شرایط دفاعی و امنیتی کشور تقویت خواهد شد.

به گفته سردار مهری، جرائمی پیش‌بینی شده ازجمله قرار نگرفتن تسهیلات بانکی برای شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که اقدام به جذب مشمولان می‌کنند. وی افزود: پس از تدبیر مقام معظم کل قوا، قرارگاه مهارت آموزی برای خدمت قبل از سربازی، حین خدمت و پس از خدمت سربازی پیش‌بینی و راه‌اندازی شد تا براساس سطح سواد و رشته تحصیلی و مهارت شغلی نیرو‌ها را تقسیم بندی کنیم و طبق مهارت شغلی در یگان مربوطه خود مستقر خواهند شد. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: امسال حدود ۲۰۰ هزار سرباز مهارت شغلی را در پادگان‌ها آموزش خواهند دید، مقرر شد تا پس از برگزاری کارگاه مهارت آموزی برای سربازان و قبولی در این دوره آموزشی، برای او یک مهارت‌نامه که اعتبار بین‌المللی دارد صادر خواهد شد و با هماهنگی بانک‌ها پس از اتمام خدمت سربازی به مشمولان تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام داده خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار