کد خبر: 973226
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
سارق سابقه‌دار که به اتهام سرقت خودرو بازداشت شده مدعی است برای رها شدن از کنترل خانواده‌اش و استراحت کردن در زندان دوباره دزدی کرده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری‌۱۵۰ تهرانسر در توضیح پرونده گفت: دو روز قبل مأموران کلانتری‌۱۵۰ تهرانسر هنگام گشت زنی در محدوده میدان کمال الملک به یک دستگاه خودروی سواری پراید نقره‌ای رنگ مظنون و بعد از بررسی متوجه شدند خودرو اعلام سرقت شده است، بنابراین مأموران برای دستگیری راننده خودروی سواری وارد عمل شدند و عملیات مهار سارق را آغاز کردند، ولی راننده خودرو با شنیدن فرمان ایست پلیس از محل دور شد و از میدان کمال الملک به سمت بزرگراه لشگری و در ادامه وارد بلوار گل‌ها و از آنجا به سمت بزرگراه فتح حرکت کرد. در حالی که عملیات تعقیب و گریز در جریان بود، مأموران با شلیک گلوله به سمت لاستیک‌های عقب خودرو، آن را متوقف کردند. همزمان با توقف خودرو راننده، اما این بار با پای پیاده اقدام به فرار کرد و وارد یکی از بوستان‌های اطراف شد که مأموران سرانجام او را دستگیر کردند.

بررسی سوابق متهم نشان داد که او از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به اتهام جرائم مختلف بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنین مشخص شد که او یکماه قبل و بعد از تحمل حبس از زندان آزاد شده‌بود.

متهم در بازجویی‌به سرقت خودرو اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش گفت: بعد از آزادی از زندان تصمیم گرفتم دیگر دنبال کار خلاف نروم و در سلامت زندگی کنم. من موفق شده بودم مواد را ترک کنم. وی ادامه داد: پس از رهایی از زندان خانواده‌ام مدام من را کنترل می‌کردند و اجازه نداشتم که بدون حضور و اجازه آن‌ها از خانه بیرون بروم. این وضعیت من را خسته کرده‌بود، برای همین از خانه فرار کردم تا یک خودرو سرقت کردم تا مأموران من را بازداشت کنند و به زندان برگردانند تا در آنجا به راحتی استراحت کنم. تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار