کد خبر: 973113
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز خبرداد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: مشترکین برق خانگی با رعایت الگوی مصرف به ازای هر کیلووات کاهش، مبلغ ٥٢٤ ریال تخفیف دریافت می کنند.

بهنام بیات با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال نرخ مصرفی برق در تمامی تعرفه ها هفت درصد افزایش داشته که از ابتدای خرداد ماه ۱۶ درصد به نرخ مصرفی مشترکین پرمصرف (مشترکین خانگی که الگوی مصرف را رعایت کرده اند) که فقط ۱۲ درصد از کل مشترکین خانگی استان را شامل می شود تا پایان شهریور ماه افزوده شده است.

وی در ادامه افزود: مشترکین خانگی که در ماههای گرم سال (از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور) نسبت به دوره مشابه سال گذشته الگوی مصرف را رعایت کرده اند به ازای هر کیلووات کاهش مبلغ ٥٢٤ ریال تخفیف دریافت کرده که در صورتحساب های ارسالی اعمال شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: همانند سال های گذشته قبوض مصرفی برق مشترکین به صورت دو ماهه صادر و فقط برای مشترکین پرمصرف خانگی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور صورتحساب به صورت ماهیانه صادر و ارسال شده است.

 بیات اضافه کرد: حذف قبوض کاغذی مشترکین به هیچ وجه ارتباطی به افزایش نرخ مصرف نداشته و در سال جاری تنها هفت درصد به مبلغ صورتحساب مشترکین از ابتدای اردیبهشت افزوده شده است.

 وی در پایان اشاره کرد: مشترکین برای مشاهده صورت حساب ارسالی از طریق پیامک می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار