کد خبر: 972872
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان:
هدايت شغلي ويژه دانشجويان جديدالورود دراداره آموزش، پژوهش در دانشگاه اصفهان برگزار گرديد

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، عباس مهديان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره كل در تكميل اين خبر گفت: با همكاري و برنامه ريزي نماينده اداره كل در دانشگاه اصفهان و حضور كارشناس اداره آموزش، جلسه توجيهي مهارت آموزي، مشاوره و هدايت شغلي براي دانشجويان جديد الورورد دانشكده شيمي دانشگاه اصفهان برگزار گرديد.

گفتني است در اين جلسه در خصوص معرفی اداره کل، مراکز جوار و کارگاههای آموزشی این مراکز، نحوه استفاده از خدمات آموزشی، استفاده از تورهای مهارتی به صورت گروهی، بهره مندي از ظرفیتهای انجمن های علمی، معرفی دفتر  آموزش فنی و حرفه ای مستقر در دانشکده فنی و مهندسی، معرفی سامانه ملی استاندارد و ... مطالبي بيان گرديد.

لازم به ذکر است تا پایان ترم گذشته تعداد ۱۵۶۰۳ دانشجو در مقاطع مختلف تحصيلي کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري در قالب ۱۳ دانشكده، ۵۸ گروه آموزشي و ۳۸۲ رشته تحصيلي در اين دانشگاه مشغول به تحصيل بوده اند.

این گزارش می افزاید: برگزاری کارگاههای ماشین ابزار، ابزار تیز کن و زیور آلات سنتی ویژه دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی در قالب 6 دوره آموزشی از دیگر فعالیتهای دفتر آموزش فنی و حرفه ای مستقر در دانشگاه اصفهان می باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر