کد خبر: 972492
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
براساس اطلاعات درز کرده از جلسه کابینه اسرائیل، این کشور آماده نیست با جدید‌ترین موشک‌های کروز ایران مقابله کند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش اسپوتنیک، در تل‌آویو این ترس وجود دارد که ایران یک موشک با دقت بالا را به سمت رآکتور هسته‌ای واقع در دیمونا یا یکی دیگر از تأسیسات مهم زیرساخت ملی پرتاب کند. خبرنگار صدای اسرائیل، یون بن مناخم، با اشاره به ناتوانی اسرائیل برای دفع چنین حمله‌ای، آن را یک شکست عظیم سیاسی و استراتژیک دانست و افزود: «اکنون نتانیاهو در مورد خرید سیستم‌های دفاع موشکی با هزینه میلیاردی صحبت می‌کند، اما اگر فردا به اسرائیل حمله شود چه اتفاقی می‌افتد؟ من دیگر در مورد نبود پناهگاه‌های بمب سکوت می‌کنم!»

بن مناخم در ادامه گفت: «این بار نتانیاهو برای ما کاری نکرد. این خطر واقعی وجود دارد که افراد درگیر در پروژه موشکی ایران از شکست‌های خود درس گرفته و حمله بعدی آن‌ها به اسرائیل موفق‌تر خواهد بود!»‌

در همین حال روزنامه جروزالم پست گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یک شنبه در نشست کابینه امنیتی این رژیم طرح گسترش قابل‌توجه سامانه‌های پدافندی با هدف مقابله با موشک‌های ایران، خصوصاً موشک‌های کروز، را پیشنهاد کرده است.

به گزارش شبکه خبری صهیونیستی «کان»، گفته می‌شود طرح پیشنهادی نتانیاهو میلیارد‌ها شکل (واحد پول رژیم اسرائیل) هزینه در بردارد. بنا بر این گزارش، تخصیص بخشی از بودجه این طرح، به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی موکول شده است. قرار است بودجه این طرح از محل کاهش هزینه‌های نهاد‌های امنیتی و نظامی یا از طریق کاهش بودجه بخش خدمات عمومی تأمین شود. به نوشته «کان»، در این میان کاهش بودجه خدمات عمومی، گزینه محتمل‌تری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار