کد خبر: 972373
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان:
رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان گفت: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از نیازهای مهم ومبرم منطقه مغان است که باید در آینده‌ای نزدیک نسبت به ایجاد آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یونس ژائله در بازدید از مزارع و باغات و واحدهای تولیدی کشت و صنعت مغان اظهار کرد: تاکنون هر نوع پیشنهادی در راستای سرمایه‌گذاری اعم از خرید کارخانجات، ماشین‌آلات و ادوات، نوسازی صنایع و ساختمان و.. که از سوی کارشناسان و متخصصین امر ارائه شده را عملیاتی کردیم و تا احیاء و جان‌بخشی کامل کشت و صنعت مغان همچنان سرمایه‌گذاری‌ها تداوم خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با اتکا به همکاری‌های کلیه نیروهای شرکت، کارخانجات و صنایع تبدیلی راه‌اندازی شده و باغات و زراعت با برنامه‌های جدید و تولید محصولات سالم و با راندمان ایده‌آل ادامه خواهیم داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان اضافه کرد: چشم‌انداز ما برای کشت و صنعت مغان کاملا بر مبنای اصول و علم بوده و با توجه به اینکه کار ما تولید صنایع غذایی برای ارائه به مردم است بدین ترتیب همه ما مسئول هستیم که بتوانیم محصولات سالم و عاری از سموم خطرناک تولید نماییم.

ژائله ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از نیازهای مبرم منطقه مغان است و ما با نوسازی و تعمیرات اساسی از کارخانه قند مغان آغاز کردیم و کلیه دستگاه‌های کارخانه روغن‌کشی و رب‌سازی در شرکت کشت و صنعت مغان در حال استقرار بوده و بعد از اتمام پروژه ساختمانی و آماده‌سازی محل مورد نظر در اسرع وقت کارخانه احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: با آغاز فرآوری زیتون‌های دشت مغان در محل کارخانه پروسس میوه شرکت که دستگاه‌های مدرن آن از کشور ترکیه خریداری شده تا دو هفته آینده نصب شده و سالن‌های بازسازی شده کارخانه، آماده چیدمان دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان با اشاره به شروع عملیات مطالعه شبکه داخل مزارع و احداث ایستگاه‌های مختلف پمپاژ به منظور کشت زیتون و میوه‌های پاکوتاه دیگر مانند انگور، گلابی، گیلاس و... در تپه‌های ماهور اطراف شرکت، از مطالعه و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار نوع تیپ در اراضی شرکت به منظور کشت چغندرقند، صیفی‌جات و محصولات رایج منطقه نیز خبر داد.

ژائله طرح تشویقی پرسنل و مدیران را یادآور شد و افزود: هر مجتمع و ایستگاهی که بتواند بر تولید و راندمان بازدهی محصولات بیفزاید پاداش قابل توجهی را دریافت خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر