کد خبر: 972225
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
تا اواسط پاییز تب‌وتاب کویرگردی داغ است پس فرصت مناسبی است تا خود را مهمان یک تور کویرگردی کنید. دیگر خبری از روز‌های طولانی و بسیار داغ کویر نیست. از طرفی شب‌های پاییزی کویر هم به‌اندازه‌ی شب‌های زمستانی‌اش خشک و سوزناک نیستند.
تابستان که رو به اتمام می‌رود کم‌کم هوا آن روی خوشش را بعد از ماه‌ها گرما نشان می‌دهد. هوای خنک و مطبوع در اواخر تابستان و اوایل پاییز جان می‌دهد برای سفر و گشت‌وگذار. این ایام طلایی که جز ایام پیک سال به‌حساب نمی‌آید فرصت مناسبی است برای سفر چراکه نه خبری از ازدحام و شلوغی و گرما و نه خبری از هزینه‌های نجومی اجاره سوئیت و ویلا.

تا اواسط پاییز تب‌وتاب کویرگردی داغ است پس فرصت مناسبی است تا خود را مهمان یک تور کویرگردی کنید. دیگر خبری از روز‌های طولانی و بسیار داغ کویر نیست. از طرفی شب‌های پاییزی کویر هم به‌اندازه‌ی شب‌های زمستانی‌اش خشک و سوزناک نیستند. آن هوای خنک و دل‌چسب جان می‌دهد با تور کویرگردی همراه شوید تا ساعتی را آرام و بی‌دغدغه کویرگردی کنید و شب را در زیر آسمان باشکوه و پرستاره‌اش به تماشا بنشینید. گذشته از حال و هوای ناب کویر، پاییز زمان مناسبی است برای همراه شدن با نسیم خنک جزایر جنوبی و استراحت در جوار خلیج نیلگون فارس.

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

سفر به کرمان و تور کویر، یا چابهار و سواحل مکران و جزایر اعجازبرانگیز جنوبی؟

به نقل از سایت میهمان شو به عنوان مرکز رسمی اجاره ویلا، سوئیت و افامتگاه در ایران پیشنهاد ما به شما برای یک سفر به‌یادماندنی و جذاب آن‌هم در فصل باران و رنگ‌های پاییزی کویرگردی و جزیره گردی است. اگر انتخاب شما کویرگردی باشد بهترین تصمیم خرید تور کویر و سفر به کرمان، نگینی در دل کویر‌های ایران است و اگر تصمیمتان بر جزیره گردی ست بهتر است مسیر سفر به چابهار و جزایر جنوبی را در پیش گیرید. کافی ست برای اجاره ویلا کیش یا قشم اقدام کنید و چند روزی را میهمان جزایر باشکوه جنوبی باشید.

در بهترین زمان با کمترین بودجه میهمان کرمان شوید!

فصل بهار و به‌خصوص تعطیلات نوروز را برای سفر به کرمان بی‌خیال شوید. از یک طرف ازدحام و مناسب نبودن هوا برای تور کویر و از طرف دیگر هزینه‌های بالای سفر و اجاره سوئیت، یادآوری می‌کند که سفر به کرمان در فصل بهار تصمیم عقلانی و درستی نیست.

از گرمای آزاردهنده تابستان و سرمای استخوان سوز زمستان کرمان که بگذریم پاییزش معرکه است. اوایل پاییز هوای کرمان حرف ندارد از طرفی خبری از شلوغی و گرانی‌های تعطیلات نوروز هم نیست. پس اگر قصد دارید کرمان زیبا را ببینید در پاییز میهمانش شوید. درست است که کرمان به‌تن‌هایی یک مقصد گردشگری جذاب و بی‌نظیر است و می‌تواند به یکی از ارزشمندترین تجارب شما در سفرهایتان تبدیل شود؛ اما فراموش نکنید...

سکوت و آرامش محض کویر در انتظار شماست!

کویر شهداد در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهر کرمان یکی از اعجازبرانگیزترین کویر‌های ایران است که با ظاهر خاص و ویژه‌اش شما را سحر خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک تور کویر خریداری کنید تا بدون هیچ دغدغه‌ای به کویرگردی بپردازید، اما اگر به هر دلیلی ترجیح دادید به‌تن‌هایی و بدون تور کویر به بازدید کویر شهداد بروید برای اقامت در شب نگران نباشید چراکه می‌توانید از کمپ‌های ویژه کویری و آلاچیق‌های تعبیه‌شده در این منطقه برای گذراندن شبی وصف‌نشدنی در کویر شهداد استفاده کنید.

و، اما پیشنهاد وسوسه‌انگیز مسیر چابهار به جزایر جنوبی!

چابهار جز عجیب‌ترین مقاصد گردشگری است که تقریباً می‌توان گفت هر فصلش بهشتی است برای سفر. آب‌وهوای چابهار تقریباً در تمام فصول سال معتدل و مطبوع است. تابستان با هوای خنک به استقبالتان می‌آید و زمستان با هوایی بهاری، پس اگر می‌خواهید مسیر سفر به چابهار و جزایر جنوبی را در پیش بگیرید خیالتان بابت آب‌وهوای چابهار راحت باشد؛ اما برای جزایر اوضاع کمی متفاوت است. به‌طورکلی آب‌وهوای جزایر جنوبی کشور گرم و مرطوب است. البته مقصود از رطوبت تنها یک رطوبت جزئی نیست! رطوبت هوا در جزایر بخصوص در فصول بهار و تابستان به‌قدری بالاست که حس و حال قدم زدن در سونای بخار را برایتان تداعی خواهد کرد. به همین خاطر سفر به جزایر در فصل تابستان کار عاقلانه‌ای نیست. پس بهتر است گول پایین بودن هزینه‌های اجاره ویلا کیش و قشم در فصل تابستان را نخورید، چون رسماً به خاطر شرایط آب‌وهوایی ویژه‌اش چیزی از سفر متوجه نخواهید شد. بهترین زمان سفر به جزیره فصل پاییز تا اواسط زمستان است. مهرماه هوای جزیره مطبوع و بسیار لذت‌بخش است و دریای آرام خلیج‌فارس جان می‌دهد برای تفریح و گشت‌وگذار. هرچند که هزینه‌های اجاره ویلا در کیش و قشم کمی بالاست، اما هوای جزیره عالی است. در فصل پاییز هوا نه آن‌قدر سرد است که خانه‌نشین شوید و نه آن‌قدر گرم که ترس از گرمازدگی شمارا از تفریحاتتان بازدارد. در اوایل پاییز هوا به‌قدری خوب است که می‌توانید تمام‌روز را به گردش و خرید بپردازید و حتی تنی به آب بزنید و از تفریحات هیجان‌انگیز و نشاط‌بخش آبی لذت ببرید.

در بهترین زمان به جزیره سفر کنید و نگران هزینه‌های اجاره ویلا نباشید!

پاییز فصل سفر به شهر‌های جنوبی کشور است. طبیعتاً خوب بودن شرایط آب‌وهوایی در این فصل کمی روی قیمت‌های اجاره سوئیت در قشم و سوئیت کیش تأثیرگذار باشد. توقع نداشته باشید که، چون در ایام پیک سال قرار ندارید می‌توانید بودجه‌ی کمتری به نسبت بهار و تابستان برای اجاره سوئیت و ویلا در قشم و به‌خصوص ویلا در کیش به عنوان یکی از جزایر گردشگر پذیر جنوبی کنار بگذارید؛ اما به‌هرحال فراموش نکنید در این بازار داغ توریسم زمانی که رقابت در این حوزه بسیار است سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات سفر و اجاره‌ی اقامتگاه اغلب تخفیفات خوبی برای رزرو و اجاره اقامتگاه در نظر می‌گیرند که نباید از آن‌ها غافل شد. پس حتماً پیش از سفر و رزرو و اجاره اقامتگاه، سایت‌های معتبر در زمینه اجاره سوئیت و ویلا را چک کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار