کد خبر: 972133
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
پسر چهار ساله‌ای که به طرز مرموزی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران ربوده شده‌بود پس از دو روز در شیرخوارگاه پیدا شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، روز سه‌شنبه نهم مهرماه مردی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از مرد آدم‌ربایی به اتهام ربودن پسر چهارساله‌اش به نام احسان شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: خانه‌ام در حوالی منطقه عبدل‌آباد است و چند سالی است با دو همسرم آنجا زندگی می‌کنم. ۱۱ فرزند دارم که احسان کوچکترین آن‌ها است. ساعتی قبل احسان برای بازی به داخل کوچه رفته بود که دقایقی بعد ناگهان یکی از بچه‌های همسایه به ما خبر داد که مرد موتور سواری احسان را به زور سوار موتور سیکلت کرده و از محل گریخته است. ما بلافاصله به داخل کوچه رفتیم که دیدیم خبری از احسان نیست. پس از این به دنبال پسرمان گشتیم، اما او را پیدا نکردیم و الان به اداره پلیس آمدیم تا کمک کنید پسر چهار ساله‌ام را پیدا کنیم.

با این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای پیدا کردن کودک گمشده در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌یازدهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

مأموران در نخستین گام دریافتند زن جوانی در نزدیک بازار تره‌باری در جنوب تهران مرد آدم‌ربا را دیده‌است که پسر ربوده شده را به زور با خود به مکان نامعلومی می‌برده‌است.

این زن پس از مراجعه به اداره پلیس گفت: قصد داشتم برای خرید میوه به بازار تره بار بروم که دیدم مردی به زور کودک خردسالی را گریه‌کنان با خودش می‌برد. به رفتار‌های مرد غریبه مشکوک شدم و از او سؤال کردم این کودک را کجا می‌بری؟ که به من گفت: «پسرم بیمار است و قصد دارم او را برای درمان به بیمارستان ببرم که مقاومت می‌کند.» من احتمال دادم که مرد غریبه پدر واقعی کودک نیست به همین سبب به اداره پلیس آمدم تا موضوع را خبر بدهم.

پس از این مأموران برای شناسایی مرد آدم‌ربا دست به تحقیقات تخصصی زدند تا سرنخی از کودک گمشده پیدا کنند. در حالی که دو روز از حادثه گذشته بود مأموران باخبر شدند کودک ربوده شده در شیرخوارگاه آمنه پیدا شده است.

بررسی‌های مأموران نشان داد مرد آدم‌ربا که احتمال داده به زودی شناسایی و دستگیر می‌شود کودک ربوده شده را روز پنج‌شنبه یازدهم‌مهر داخل خیابانی رها می‌کند که رهگذران پس از مواجه شدن با کودک گریان داخل خیابان با هماهنگی با اداره‌پلیس کودک را تحویل شیرخوارگاه آمنه می‌دهند. همزمان با ادامه تحقیقات برای دستگیری متهم، کودک پیدا شده به دستور قاضی سهرابی به خانواده‌اش تحویل داده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار