کد خبر: 972069
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
مرد جوان افغان که شش‌سال قبل زن میانسالی را برای سرقت اموالش به قتل رسانده‌بود، از سوی اولیای دم بدون هیچ قید و شرطی بخشیده شد.
سرویس حوادث جوان آ‌نلاین: ساعت‌۲۱ روز پنجم خرداد‌سال‌۹۲ بود که دختر جوانی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت مادرش به طرز مرموزی به قتل رسیده است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۹ جامی راهی قتلگاه زن میانسال شدند. مأموران در داخل پذیرایی با جسد خونین زن ۵۰‌ساله‌ای به نام گوهر که با ضربات چاقو به قتل رسیده‌بود روبه‌رو شدند.
تحقیقات بعدی مأموران نشان داد عامل یا عاملان قتل پس از حادثه تعداد ۲۰‌عدد النگو زن میانسال را نیز سرقت کرده‌اند.
مأموران پلیس در ادامه تحقیقات به رد پای مرد افغانی به نام نصیر رسیدند که برای نظافت به خانه مقتول رفت و آمد داشته بود. بررسی‌ها نشان داد نصیر بعد از حادثه به کشور افغانستان گریخته است. بدین ترتیب مأموران متهم را تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه پس از ۹‌ماه دریافتند، وی دوباره برای کار به ایران برگشته است. مأموران، نصیر را در ساختمان در حال ساختی دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.
متهم در بازجویی‌ها به قتل زن میانسال اعتراف کرد.
وی گفت: چند سال قبل برادر کوچکترم برای کار به ایران آمد. او هر ماه برای پدر و مادرم مقداری پول می‌فرستاد، اما بعد از مدتی پولی نفرستاد تا اینکه به ایران آمدم و از طریق یکی از دوستانش فهمیدم برادرم با زن میانسالی آشنا شده و او را صیغه کرده و هر چقدر پول کار می‌کند به او می‌دهد. پس از این برادرم را به افغانستان بردم، اما مدتی بعد او قول داد که زن میانسال را فراموش کند و پول‌هایش را به افغانستان بفرستد. سپس او به ایران آمد، اما دوباره فهمیدم با گوهر ارتباط پیدا کرده‌است که خودم برای کار به ایران آمدم و به بهانه نظافت به خانه گوهر رفت و آمد کردم. به او گفتم که ارتباطش را با برادرم قطع کند، اما او مدعی شد که برادرم را نمی‌شناسد و من هم او را به قتل رساندم و طلاهایش را سرقت کردم.
متهم در ادامه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و از سوی هیئت قضایی به قصاص محکوم شد. در حالی که متهم در یک قدمی چوبه دار قرار داشت اولیای‌دم به دادسرای امور جنایی آمدند قاتل را برای رضای خدا بخشیدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار