کد خبر: 972052
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
اصفهان یکی از مهم‌ترین شهر‌های تاریخی کشورمان است و هر ساله مسافران زیادی، چه از داخل چه از خارج، برای بازدید از آثار تاریخی و جاهای دیدنی اصفهان به این شهر می‌آیند می‌آیند.
در این مقاله تصمیم گرفتیم تا ۳ تا از بهترین شهر‌های ایران را به شما کاربران عزیز و علاقمند به سفر‌های داخلی معرفی کنیم پس اگر تصمیم به سفر دارید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله از مقالات گردشگری وب سایت تاپ تراول همراه باشید.

۱ – تهران
تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران می‌باشد؛ که تاریخ پر فراز و نشیبی را به همراه داشته است به همین دلیل دارای امکان و جا‌های دیدنی زیادی است، شما به راحتی می‌توانید یکی از جاهای دیدنی تهران را برای گردش چند ساعته انتخاب کنید. تهران، شهر هزار توی هزار دالان که خواسته یا ناخواسته پذیرای بیش از ۸ میلیون نفر جمعیت ثابت است. ۳ میلیون نفر هم از شهرستان‌های اطراف تهران مانند کرج، شهریار، رباط کریم، ورامین و قلعه حسن خان به آن می‌آیند و روزانه بیش از ۵۰۰ هزار مسافر به صورت میانگین وارد آن می‌شوند.
 
آشنایی با ۳ شهر محبوب ایران
۲- اصفهان
اصفهان یا همان نصف جهان، با توجه به معماری بی نظیر و جاذبه‌های گردشگری متنوعش یکی از شهر‌های پر رفت و آمد از نظر صنعت توریستی می‌باشد. اصفهان یکی از مهم‌ترین شهر‌های تاریخی کشورمان است و هر ساله مسافران زیادی، چه از داخل چه از خارج، برای بازدید از آثار تاریخی و جاهای دیدنی اصفهان به این شهر می‌آیند می‌آیند.
 
آشنایی با ۳ شهر محبوب ایران
۳- شیراز
شیراز مرکز استان فارس است که یکی از شهر‌های تاریخی و شعار ایران است که در کوه‌های زاگرس قرار گرفته است که دارای آب و هوایی معتدل است این شهرستان مهد شعر و ادبیات غنی ایران است که آرامگاه شخصیت‌های بزرگی همچون سعدی، حافظ و … در آن قرار دارد و همچنین دارای آثار تاریخی خارق العاده و دیدنی‌های طبیعی شگفت انگیز و زیبا است.

این شهرستان به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. سید علی خامنه‌ای -رهبر ایران- لقب سومین حرم اهل بیت در ایران را به این شهر نسبت داد. اگر قصد مسافرات در ایام تابستان دارید شیراز میتواند مقصد عالی و بی نظیر می‌باشد. از جمله جاهای دیدنی شیراز میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

• آشنایی با آرامگاه حافظ شیرازی
• عمارت نارنجستان قوام شیراز
• باغ‌های شیراز
• سفر به شهر کهن و تاریخی پاسارگاد
• مسجد نصیرالملک شیراز
• تخت جمشید
• آرامگاه سعدی
 
آشنایی با ۳ شهر محبوب ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار