کد خبر: 971953
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
سرلشکر سلامی در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور در اراک:
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برای ساختن ایران اسلامی عجله داریم و سستی و کاهلی باید کنار برود، گفت: سپاه از آن مردم و خادم مردم است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی این سخن را روز پنج شنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادگان اراک به عنوان بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور که با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برگزار شد، عنوان کرد. پروژه تقاطع غیرهمسطح اراک که به عنوان مهم‌ترین پروژه مدیریت شهری اراک با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار از سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز شد، به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌ا‌لانبیا احداث شده است. سلامی تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح یک پروژه فوق‌العاده در این استان بودیم که به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرا شده و می‌توان آن را شاهکاری از این مجموعه و همچنین مجموعه استان مرکزی دانست.

سستی در مسیر سازندگی پذیرفتنی نیست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تلاش برای سازندگی کشور امروز بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه قرار گیرد و به عجله در این مسیر نیاز داریم و هیچ گونه قصور و سستی در این راه پذیرفتنی نیست، نیاز‌های زیادی در فضای امروز کشور احساس می‌شود، اما ظرفیت‌ها و انگیزه‌ها هم بسیار هستند که باید از آن‌ها در مسیر توسعه و سازندگی کشور بهره گرفت. سردار سلامی ادامه داد: ملت ایران امروز با دشمنان بسیاری رو به روست و باید امر سازندگی را مورد توجه ویژه قرار دهیم، اما حتی اگر دشمن هم نداشتیم، حرکت در مسیر عمران و آبادانی کشور ضروری بود و آحاد مردم باید وارد میدان خدمت‌رسانی و سازندگی شوند و از فرصت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود. وی با اشاره به دیدار مجمع عالی فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری گفت: اهمیت سازندگی کشور به قدری است که در دیداری که با فرمانده کل قوا داشتیم، این موضوع را در قالب فرمانی صادر کرده و بسیار صریح، واضح و عمیق بر آن تأکید کردند و فرمودند که کشور باید ساخته شود، همچنین با ذکر نام قرارگاه خاتم‌الانبیا از آن به عنوان خدمت‌رسان‌ترین مجموعه کشور یاد کردند. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری با تأکید بر محرومیت‌زدایی فرمودند توجه به محرومان و نیازمندان و همچنین پیشرفت جامعه بسیار مهم بوده و باید در راستای آن بسیار تلاش شود. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت امروز به عنوان یک تکلیف شرعی برای سپاه بوده که در این مسیر نباید فرصت را از دست دهیم. سردار سلامی بیان کرد: تمام امکانات سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم بوده و همه آن‌ها را در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مردم به کار می‌گیریم. وی ادامه داد: امروز شاهد اعتماد راسخ ملت ایران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، بنابراین مجموعه سپاه پاسداران، مردم را، چون اربابانی برای خود می‌دانند و در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها تلاش می‌کنند، همه مسئولان باید نگاه به ملت را بر محور خدمت‌رسانی قرار دهند.

محرومیت‌زدایی اولویت ویژه قرارگاه خاتم
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا آماده نقش‌آفرینی در تمام بخش‌ها است، گفت: سپاه پاسداران نه تنها در زمینه تأمین امنیت برای جای جای این سرزمین تلاش می‌کند.

سعید محمد در آیین افتتاح تقاطع آزادگان اراک اظهار داشت: اگر امروز در این مراسم شاهد حضور فرمانده کل سپاه پاسداران هستیم، به آن معناست که سپاه پاسداران نه تنها در زمینه تأمین امنیت برای جای جای این سرزمین تلاش می‌کند و با اقتدار در مقابل جبهه استکبار ایستاده بلکه در زمینه ایجاد رفاه، آسایش و بهبود زندگی مردم هم به همان اندازه در کنار مردم بوده و به ارائه خدمت می‌پردازد چراکه این نهاد مقدس از دل مردم برآمده و برای خود مردم است. محمد بیان کرد: قرارگاه خاتم آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در تمام بخش‌ها اعم از عمرانی، صنعتی، شهری و ... اعلام می‌کند و با تمام توان حاضر است که در این زمینه‌ها وارد خدمتگزاری شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی هم علاوه بر سایر پروژه‌های عمرانی در اولویت این قرارگاه بوده و به جد پیگیر این پروژه‌ها هستیم، به طوری که از زمان تشکیل قرارگاه تا به امروز بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی تنها در استان مرکزی به انجام رسیده که کمک قابل توجهی در راستای کمک به مناطق کمتر برخوردار است. فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به هدیه قرارگاه به کنگره نقش امام (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: به منظور مراسم امروز یک‌هزار بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند حمایت و همچنین ۱۰۰ جهیزیه برای زوج‌های کم‌بضاعت تهیه شده که هدیه قرارگاه به این مراسم است، علاوه بر این ساخت سه کارگاه خیاطی با ظرفیت حدود ۲۵ دستگاه چرخ خیاطی برای بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست این استان در دستور کار بوده و به تشخیص فرمانده سپاه روح‌الله استان در سه منطقه از این استان راه‌اندازی می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار