کد خبر: 971779
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
“هرکه دارد هوس کرببلابسم الله” رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت اصفهان :
ابراهیم مسکین گفت: موکب رسالت آسمانی در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین که از استان اصفهان عبور می‌کنند در زمینه‌های متعدد فعال می‌کند و خدمت رسانی در این مجموعه همگانی و برای عموم آزاد است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت اصفهان، در نشست خبری که در مجتمع مطبوعات برگزار شد در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: موکب رسالت آسمانی به مناسبت اربعین حسینی امسال بهتر و با کیفیت تر از سال های گذشته برگزار می شود وبا ارائه خدماتی همچون بحث اسکان و پذیرایی در ایام اربعین میزبان زائرانی خواهد بود که از استان‌های شرقی ایران عازم مراسم پیاده ‌روی اربعین هستند.

وی ابراز داشت:  خدمت‌رسانی در این موکب عمومی بوده و کلیه شهروندانی که قصد خدمت‌رسانی به زائران حسینی در حوزه‌های مختلف از جمله، اسکان، پذیرایی در نوبت صبحانه و شام،خدمات درمانی وخدماتی دیگر را می توانند ارائه دهند، با مراجعه به سایت موکب  رسالت آسمانی به نشانی www.sr-isf.ir ثبت‌نام کرده و نوع توانمندی خود در نوع خدمت‌رسانی رامشخص کنند استقبال می کند.

مسکین در ادامه افزود: زائران ایرانی که در مسیر حرکت به سمت عراق از استان اصفهان عبور می‌کنند و همچنین زائرانی که از استان‌های شرقی ایران عازم هستند و قصد توقف و استفاده از امکانات این موکب را دارند، باید در سایت مذکور ثبت‌نام کرده و با وارد کردن مشخصات لازم، زمان حضورشان در استان اصفهان را اعلام کنند.

وی با اشاره به دیگر خدمات این موکب گفت: پس از پایان اربعین حسینی، موکب داران اصفهانی درمرز چزابه ،شلمچه وخسروی مستقر هستند می‌توانند پتوهای استفاده شده در موکب‌ها را به ما تحویل داده و پس از شست و شو بابهترین دستگاهای تمام اتوماتیک و بسته‌بندی تحویل بگیرند، واگر برای نگهداری پتوها فضایی ندارند، ما می‌توانیم تا اربعین سال آینده آن ها را نگهداری  کنیم.

رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت اصفهان اعلام نمود : بعد ازظهر روز پنجشنبه 11 مهرماه پیاده روی اربعین حسینی با حضور مردم ولایتی و عاشق حضرت اباعبدالله الحسین ( ع)اصفهان از خیابان منوچهری شروع  وتاگلستان شهداء ادامه خواهد داشت .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار