کد خبر: 971482
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
شرکت راه‌آهن برنامه حرکت رفت و برگشت قطار‌های ویژه اربعین در مسیر‌های تهران به خرمشهر و کرمانشاه را اعلام کرد.
سرويس جامعه جوان آنلاین: شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه حرکت رفت و برگشت قطار‌های ویژه اربعین در مسیر‌های تهران به خرمشهر و کرمانشاه را اعلام کرد.

برای مشاهده جزئیات برنامه حرکت قطار‌های اربعین (تهران - خرمشهر و کرمانشاه) از تاریخ پانزدهم تا سی‌ام مهرماه اینجا و برای رویت جزئیات برنامه حرکت قطار‌های اربعین (خرمشهر و کرمانشاه-تهران) از تاریخ شانزدهم مهرماه تا یکم آبان ماه در زمان برگشت اینجا را کلیک کنید.

‌پیش فروش بلیت قطار‌های ویژه اربعین از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه به صورت آنلاین و مراکز مجاز آغاز شد و برای سفر‌های ریلی ویژه ایام اربعین حسینی امسال ۵۴ رام قطار روزانه در ۱۵ روز در قالب ۸۵۸ رام معادل ۴۳۶ صندلی در نظر گرفته شده است.

برای مراسم اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شاخص تعداد قطار ۴۳ درصد و در شاخص ظرفیت صندلی ایجادی ۴۷ درصد رشد ایجاد شده است.

همچنین مسیر‌های جدید ایجادی برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی فراهم شده است که شامل مسیر‌های قم_خرمشهر، قم-کرمانشاه، تهران- همدان، اهواز-شلمچه، اصفهان_کرمانشاه برای مسافران داخلی و مسیر زاهدان_خرمشهر برای جابجایی زائران کشور پاکستان می‌شود.

‌مقرر شده است قطار‌هایی که به مقصد اهواز سیر می‌کنند به مقصد ایستگاه خرمشهر ادامه سیر دهند. همچنین قطار اتوبوسی خرمشهر-شلمچه به صورت ۲۴ ساعته و رایگان برای ایام پیک سفر‌های اربعین در نظر گرفته شده است و هیچ افزایش قیمتی برای اربعین امسال در سفر‌های ریلی اعمال نشده و نرخ‌ها طبق مصوبه سال جاری است.

‌طبق اعلام شرکت راه‌آهن نرخ بلیت قطار‌های ویژه اربعین حسینی (ع) در مسیر‌های مشخص در زیر آورده شده است.
برنامه حرکت قطار‌های اربعین +جدول
 
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار