کد خبر: 971322
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
استاندار اصفهان:
هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان به بررسی پیشنهادات کمیته کارشناسی شورا مبنی بر بند «ج» مصوبات استانی هفتاد و چهارمین جلسه شورا در خصوص بسته حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل ازعمومی اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این جلسه عباس رضایی، استاندار اصفهان ضمن ابراز نگرانی از گزارش منتشر شده در بعضی رسانه ها مبنی بر وضعیت قرمز چک های برگشتی در اصفهان گفت: بر طبق این گزارش استان اصفهان از نظر جایگاه چکهای برگشتی در وضعیت نامناسبی قرار داشته که این مساله بر روند کار فعالان اقتصادی و شان و منزلت اصفهان تاثیر منفی خواهد داشت.

وی خواستار تشکیل کمیته بررسی مساله مذکور متشکل از دادگستری، استانداری، بانک ها و اتاق بازرگانی اصفهان شد . استاندار اصفهان همچنین تصریح کرد:گزارشاتی در خصوص برخی عملکردهای صندوق تأمین اجتماعی به مدیریت استان نیز ارائه شده که لازم است  ضمن راستی آزمایی موضوعات، راهکار کارشناسی شده ارائه شود.

در ادامه مسعود گلشیرازی، رییس اتاق بازرگانی اصفهان ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و بیان عدالت خواهی برای مستضعفان جهان در عرصه گیتی، گفت: دفاع مقدس این موضوع را یادآور می شود که در شرایط سخت نیز آنچه از انسان برجا خواهد ماند، انتخاب روش درست و گام های مستمر در جهت رسیدن به مقصود است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات هدایتگر و امیدبخش مقام معظم رهبری در ترسیم جنگ اقتصادی و تلقی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان به مثابه سربازان این جنگ، افزود: در شرایط حساس کنونی و با رهنمود از بیانات معظم له لازم است دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی به عنوان واحدهای پشتیبان، شرایط جنگندگی را مهیا ساخته و به مدیریت مخاطرات احتمالی به منظور گذار از شرایط دشوار بپردازند..

 گلشیرازی در ادامه با ابراز خشنودی از آغاز تحرکی جدید و جدیت دستگاه قضا در مبارزه با فساد، خواستار ایجاد ساز و کار ویژه برای رفع نگرانی فعالان اقتصادی در این حوزه شد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به سفرهای اخیر وزرای اقتصاد، راه و شهرسازی و صنعت به اصفهان ابراز امیدواری نمود: سفرهای مذکور منتج به تسهیل محیط کسب و کار، سهولت امور و تسریع در اجرای پروژه های زیربنایی استان شود.

در ادامه  این جلسه 17 بند از بسته حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان از فعالان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید به تصویب رسید و در ادامه اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به مناسبت تجلیل از فداکاریهای 8 سال دفاع مقدس از آسایشگاه جانبازان آسیب نخاعی شهید مطهری اصفهان بازدید نمودند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار