کد خبر: 971286
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه عده‌ای قلیل در داخل کشور در صدد مبارزه با گسترش و ترویج روحیه ایثار و شهادت هستند.

سردار اصغر عباسقلی زاده  در  همایش بسیجیان شهرداری تبریز، حفظ، ثبات و صلابت نظام اسلامی را در گروی برخورداری از روحیه ایثار و شهادت طلبی دانست و افزود: دشمنان ایران اسلامی به خوبی به این موضوع مهم واقف هستند و در تلاشند تا از جامعه شهادت زدایی و شهید زدایی کنند.

وی با اشاره به بازتاب وسیع مساله شهیدزدایی از تابلوهای خیابان ها و معابر، اظهار داشت: به جرات می‌ گویم شهرداری تبریز قصوری در حذف عنوان شهید از برخی کوچه‌ها نداشته است و این مجموعه با تمام وجود پیگیر این ماجرا است، اما باید توجه داشت یک سری افراد نیت مبارزه با روحیه ایثار و شهادت را دارند.

عباسقلی زاده ادامه داد: امروز پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به شکنندگی رسیده اند و مقاومت و ایستادگی تنها راه  مبارزه با نیات بدخواهان نظام و پیشرفت کشور می باشد.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید بداند شهدا به‌ خاطر کدام آرمان‌ها به جبهه رفتند، گفت: حفظ یاد و نام شهدا و استفاده از اسامی آنان در معابر شهری وظیفه همگانی است و این امر مقدمه‌ای برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدایی است که در خط مقدم جبهه حاضر شدند و جان شیرین خود را فدای مملکت کردند.

عباسقلی زاده با اشاره به تلاش کارمندان شهرداری تبریز برای رفع مشکلات مردم، یادآوری کرد: اگر کارکنان این مجموعه قصد مبارزه با دشمنان را دارند باید به مردم خدمت و اجازه تزریق یاس و ناامیدی به بدنه جامعه را ندهند.

وی با بیان اینکه در راس قدردانی‌های هفته دفاع مقدس شهدا قرار دارند، گفت: اینکه رزمندگان به جبهه رفتند و شهید شدند تا نامشان را به در و دیوار بزنیم، به هیچ عنوان موضوعیت ندارد، اما از آنجایی که ما به شهدا نیاز داریم باید یادشان را حفظ کنیم و بدانیم به‌خاطر چه آرمان‌هایی شهید شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه در جامعه امروزی همه چیزمان را مدیون شهدا هستیم، اظاهر داشت: بسیج باید در تمامی صحنه‌ ها حاضر باشد و عوامل شهیدزدایی از معابر شهری را به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و شهرداری تبریز معرفی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر