کد خبر: 971272
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
تا وقتی که امریکایی‌ها توطئه می‌کنند و بر حجم تحریم‌ها می‌افزایند، از رژیم صهیونیستی بی قید و شرط حمایت می‌کنند و به جنایات بی حد و حصر خود در یمن، افغانستان، سوریه و غزه و … ادامه می‌دهند، دیدار و مذاکره معنایی ندارد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با قدردانی از مواضع رئیس‌جمهور در سازمان ملل گفت: مواضع عزتمندانه رئیس‌جمهور همان توصیه‌ها و دقت‌های مقام معظم رهبری در نگاه به سیاست خارجی بود و بیانگر بدعهدی امریکایی‌ها و سیاست‌های غلط چند کشور اروپاست. وی تأکید کرد: تا وقتی که امریکایی‌ها توطئه می‌کنند و بر حجم تحریم‌ها می‌افزایند، از رژیم صهیونیستی بی قید و شرط حمایت می‌کنند و به جنایات بی حد و حصر خود در یمن، افغانستان، سوریه و غزه و … ادامه می‌دهند، دیدار و مذاکره معنایی ندارد.

بادامچیان افزود: مذاکره‌های بین‌المللی قواعدی دارند، مذاکره براساس فشار تحریم یعنی زیر بار زور رفتن و ملت ما زیر بار چنین ذلتی نمی‌رود. وی با اشاره به گستاخی سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه مبنی بر متهم کردن ایران در حمله به آرامکو گفت: دروغ‌پردازی سه کشور اروپایی درمورد حوادث منطقه راهی برای گریز آن‌ها از رسوایی شکست است. تهدید آن‌ها مبنی بر خروج از برجام هم مضحک است، چون آن‌ها به تعهدات‌شان در برجام عمل نکرده‌اند تا خروج آن‌ها از برجام مطرح باشد. آن‌ها ۱۱ تعهد برجامی دارند و هیچ‌گاه به آن عمل نکرده‌اند. دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان پرداخت و گفت: تأکید مقام معظم رهبری روی گفتمان انقلاب و انقلابی گری مسئولان به‌ویژه جوانان، رمز توفیقات جمهوری اسلامی در برابر هجوم بی امان دشمنان اسلام و ایران است. نیرو‌های مؤمن و انقلابی باید مورد حمایت قرار گیرند و برخی آن‌ها را با برچسب تندروی به حاشیه نرانند. همین نیرو‌ها هستند که ایام جنگ نرم در برابر فتنه سینه سپر می‌کنند و دشمن را ناکام می‌گذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار