کد خبر: 971264
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
بی‌احتیاطی پرستار بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار سبب قطع انگشت نوزاد شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: نادر توکلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در این باره به ایرنا گفت: قطع انگشت کوچک دست نوزاد در بیمارستان شهریار قصور پرستار بوده در محاکم نظام پزشکی و پرستاری بررسی و با آن برخورد می‌شود. وی در توضیح حادثه هم گفت: حادثه هنگام باز کردن آتل از دست نوزاد و قیچی کردن آتل اتفاق افتاده که در جریان آن انگشت کوچک نوزاد قطع شده است.

پدر نوزاد: هیچ کس جوابگو نیست
پدر نوزاد هم در توضیح حادثه به ایلنا گفته است انگشت فرزندش در بیمارستان فوق‌تخصصی نور شهریار به خاطر بروز خطا در مراقبت‌های پرستاری بعد از زایمان قطع شده است. پدر نوزاد می‌گوید: روز چهارم مهرماه فرزندم از اتاق زایمان به بخش منتقل شد و روز پنجم مهر ماه انگشت کوچک دخترم توسط یکی از پرستاران و به دلیل سهل انگاری در اتاق «ان. آی. سی. یو» قطع شده است.

وی افزود: ما ۲ الی ۳‌ساعت پس از قطع انگشت فرزندم متوجه این حادثه شدیم، اما متأسفانه بیمارستان جراحی نداشت، که بتواند مشکل را حل کند، این اتفاق ساعت یک بعد از ظهر افتاد، اما جراح ساعت ۵‌بعد از ظهر آمد و به بنده اعلام کرد، احتمال درست شدن انگشت فرزندم ۵۰ درصد است. به گفته جراح باید ۷ روز صبر کنیم و پس از ۷‌روز اگر انگشت خشک شد و افتاد که مشخص می‌شود، عمل موفقیت آمیز نبوده است و اگر نیفتد عمل موفقیت آمیز بوده است. در حال حاضر نه کسی به ما پاسخگو است و نه اجازه ملاقات فرزندم را به بنده می‌دهند.

کیانوش جهانپور، مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت هم گفته است که از این موضوع خبر دارد، اما فعلاً از جزئیات مسئله بی‌اطلاع است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار