کد خبر: 971237
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
اکثر منتقدان ازاحتمال اسکار گرفتن «آل پاچینو» بازیگر ۷۹ ساله برای بازی در فیلم مرد ایرلندی ساخته مارتین اسکورسیزی خبر دادند.
ايزد مهرآفرين
سرویس فرهنگی جوان آنلاین: فیلم ۲۰۹ دقیقه‌ای «مرد ایرلندی» آخرین ساخته «مارتین اسکورسیزی» بالاخره در جشنواره فیلم نیویورک، به نمایش درآمد و همانطور که پیش بینی میشد واکنش‌ها بسیار مثبتی را هم در بین منتقدان و هم مخاطبان برانگیخت.
 
خیلی از منتقدان آن را کاملترین اثر این فیلمساز دانسته اند و آن را با فیلم‌های مطرح «اسکورسیزی» همچون «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین» مقایسه کرده اند.

در این بین اکثر مخاطبان و کارشناسان از بازی‌های درخشان این فیلم که ترکیب دو غول بزرگ هالیوود یعنی «آل پاچینو «و «رابرت دنیرو» است، به شگفتی آمده اند.

برای مثال «جردن رومی» این فیلم را ادای احترامی به «اسکورسیزی ««رابرت دنیرو «و «جو پشی «توصیف کرد که البته بازی درخشان «آل پاچینو «در نقش «جیمی هوفا» بالاتر از همه آن‌ها قرار دارد.
 
آل پاچینو در ۷۹ سالگی رکورد می‌زند؟

اما نکته جالب این فیلم پیش بینی اکثر منتقدان از اسکار گرفتن «آل پاچینو» بازیگر ۷۹ ساله این فیلم حکایت دارد. «آل پاچینو» که قبلتر در سال ۱۹۹۲ برای فیلم «بوی خوش زن» اسکار گرفته، اگر بتواند دومین اسکارش را برای فیلم «مرد ایرلندی» بگیرد، یک رکورد از خود به جا می‌گذارد. در واقع این بازیگر مسن‌ترین برنده اسکار در تاریخ خواهد بود.
 
رکوردی که هم اکنون دست «هنری فوندا» بازیگر فقیدی است که در ۷۶ سالگی اسکار گرفته است. حالا باید نشست و دید آیا با این همه تعریف و تمجدید «آل پاچینو» موفق می‌شود این رکورد را به نام خودش ثبت کند یا نه؟!
مرد ایرلندی نهمین همکاری «اسکورسیزی «و «رابرت دنیرو» است و همچنین اولین تجربه همکاری این کارگردان سرشناس و «آل پاچینو» را نیز رقم زده است. «جو پشی»، «هروی کیتل» دو بازیگر قدیمی فیلم‌های «اسکورسیزی» نیز در این فیلم بازی کرده‌اند.

«مرد ایرلندی» که با هزینه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده است؛ یکی از امید‌های اصلی کمپانی نتفلیکس در جوایز اسکار ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار