کد خبر: 971173
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
۳۰۰ موکب استان تهران در مسیر پیاده روی و شهر‌های زیارتی عراق آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند.
سرويس جامعه جوان آنلاين: گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران و جانشین ستاد اربعین استان تهران در گردهمایی موکب‌داران اربعین حسینی که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد اظهار داشت: در ستاد مرکزی اربعین کار خدمتگذاری را را به خادمان مردمی واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ جلسه هماهنگی ستاد اربعین برگزار کرده ایم، افزود: سال‌های گذشته ۱۶۰ موکب داشتیم که امسال تعداد موکب‌های استان تهران به ۳۰۰ عدد افزایش یافته است.

معاون امنیتی استاندار تهران با بیان اینکه هفت کمیته در دستور کار ستاد اربعین قرار گرفته است، گفت: با تشکیل کمیته‌های زیرساخت وحمل و نقل، بهداشت، اطلاع رسانی، فرهنگی، مستندسازی، امنیتی و انتظامی و ارزیابی و نظارت تلاش داریم خدمتگذار خوبی برای همه زائران اربعین حسینی باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران به زائران اربعین خدمتگذاری می‌کند، افزود: اتباع خارجی نیز از مرز شلمچه و چذابه عبور می‌کنند و شهرداری تهران هم در مرز‌ها هم در طول مسیر و هم در شهر‌های زیارتی از زائران میزبانی می‌کند.

جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به همکاری سپاه استان تهران در بحث اسکان و غذا عنوان کرد: روزانه ۸۵ هزار پرس غذا و بیش از ۱۰۰ هزار نفر اسکان برنامه ریزی کردیم پارکینگ طبقاتی چهارطبقه برای اسکان ۲۰ هزار نفر تدارک دیده شده و صحن حضرت زهرا برای اسکان آماده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار